آموزش مالیاتی بیش از ۳۰۰۰ متقاضی کارت پیله‌وری در آذربایجان‌غربی

متقاضیان دریافت کارت پیله‌وری در استان آذربایجان‌غربی آموزش‌های لازم مالیاتی می‌بینند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، حسن کوماسی مدیر کل امور مالیاتی استان با اشاره به امکان سوء استفاده افراد سودجو از مزایای کارت‌های پیله‌وری در مناطق مرزی استان، از برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه مالیاتی برای داوطلبان دریافت کارت پیله‌وری در استان خبر داد.
 کوماسی افزود: کلاس‌های آموزشی مالیاتی ویژه متقاضیان کارت‌های پیله‌وری در استان از نیمه دوم سال ۱۳۹۸ همزمان با شروع دوره جدید صدور کارت‌های پیله‌وری آغاز شده و در این مدت بیش از ۳۰۰۰ نفر از کلاس‌های مذکور استفاده کرده‌اند.
وی ادامه داد: آموزش داوطلبان کارت‌های پیله‌وری در سطح استان در چارچوب سه دوره آموزش‌های مالیاتی، گمرکی و تجاری صورت می گیرد.
کوماسی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کلاس‌ها آشنایی با قوانین و مقررات، آشنایی با وظایف پیله‌وران برای استفاده بهتر از مزایای فعالیت با کارت پیله‌وری و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی افراد سودجو از مزایای کارت‌های پیله‌وری از جمله خرید این کارت‌ها برای واردات بدون پرداخت مالیات و عوارض گمرکی عنوان کرد.
مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: خوشبختانه یکی از شرایط لازم برای صدور کارت‌های پیله‌وری ، دارا بودن گواهی شرکت در این کلاس‌ها و موفقیت در آن است و بر این اساس کلیه داوطلبان به هنگام ثبت نام در این کلاس‌ها ساماندهی شده و مکلف به شرکت در آن هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1479593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =