مشکلات جامعه ایثارگران زیبنده نظام نیست

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مشکلات جامعه ایثارگران زیبنده نظام نیست و برای رفع آنها باید تلاش بیشتری کنیم.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان شمالی، سعید اوحدی ظهر امروز در جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دو موضوع مسکن و اشتغال را عمده ترین مشکل جامعه ایثارگران کشور دانست و اظهار داشت: در تلاش هستیم تا خدماتی شایسته این عزیزان ارائه کنیم. 
وی افزود: برای رفع بخشی از مشکلات جامعه ایثارگران کشور ۶۲ هزار مورد زمین برای آنها تامین شده، با وزارت راه و شهرسازی تفاهم‌نامه‌ای برای آماده سازی آنها منعقد کردیم و ۷۰ هزار وام مسکن ۴ درصد نیز فراهم شده است. 
 وی در ادامه، شهدا را نمایش دهنده عصاره همه ارزش های فطری انسانی در مسیر کمال طلبی دانست و تاکید کرد: با هیچ ظرفیت مادی نمی‌توانیم رنجی که یک جانباز قطع نخاع ۳۶ ماه تحمل کرده و یا نبود محبت پدری را جبران کنیم. 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تقارن ایام فاطمیه و انجام این سفر به خراسان شمالی گفت: سرکشی از خانواده شهدا یکی از ویژگی‌های  بارز حضرت زهرا (س) بود. 
وی حضرت زهرا(س) را مادر شهید، همسر شهید و خود شهید دانست و تاکید کرد: باید با الگوبرداری از فرهنگ حضرت زهرا (س) ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که وظیفه ماست را به بهترین شکل انجام دهیم. 
وی تاکید کرد: مکتب شهدا فضائل بسیاری دارد که با توجه به آنها می‌توانیم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر عمل کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1475628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =