مشکل جهانی همستر کامبت حل شد / به‌روز شد

از صبح امروز، دسترسی به همستر کامبت در سراسر جهان با اختلال همراه و پنل کاربران غیرفعال شد. اما از ساعتی پیش، مشکل برطرف شده و کاربران می‌توانند بی‌هیچ مشکلی به داده‌های خود دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرآنلاین، صبح امروز، بروز اختلالی جهانی سبب شد که دسترسی کاربران به پنل همستر کامبت با اختلال روبه‌رو شود. کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام با انتشار اطلاعیه‌ای نوشت که ما از مشکلات همستر کامبت آگاهیم و در تلاشیم تا آن را در اسرع وقت حل کنیم.

این اطلاعیه نشان می‌داد که مشکل، جهانی است و احتمالا به دلیل اختلالی در سرور همستر کامبت روی داده است. این احتمال می‌رفت که اختلال حاصل حمله‌ای سایبری یا ایرادی در برنامه‌نویسی باشد؛ البته هیچ احتمالی تأیید یا رد نشد.

به گفته کارشناسان، ازآنجایی‌که مشکل فقط مربوط به بازی همستر کامبت است و دیگر اپلیکیشن‌ها مشکلی ندارند، نیازی به پاک کردن و نصب دوباره اپ‌هایی مانند تلگرام نیست. هم‌چنین نیازی به امتحان کردن فیلترشکن‌های جدید نبود، چراکه مشکل جهانی بود.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1932252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • US ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    12 5
    نه الکیه
  • جعفر IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    57 8
    همینه آخرش، جهان سوم بازیچه جهان اول هست
  • RU ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
    17 3
    به نظرم دولت خودش یک بازی درست کنه که مردم پول دربیارند. طوری هم باشه که بصرفه بازی کنند. بسیاری از مشکلات اجتماعی به خاطر نبود پول است. بطور مثال اکثرا مسافرکش هستند بخاطر همین مصرف بنزین که سرمایه ملی از نرم چهانی بالاتر است. اگر راننده بدونه یک شغل هست که بدون مسافرکشی میتونه شیر خشک و قسط و اجارشو بده کمتر رغبت میکنه که مسافرکشی کنه. کاهش مصرف بنزین کاهش استهلاک کاهش ترافیک کاهش برخوردهای فیزیکی اجتماعی و کلی کاهشهای دیگر ممنونم.
    • آرتین IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      9 2
      داداش چی میگی تو خونه بشینی بازی کنی شاید مثلا ۱۰ ماه بازی کنی ۱۰ میلیون دربیاد اما واقعا به چه درد میخوره اینم شد کار
  • نازنین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    7 2
    عالی