لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، آیت الله حییب الله غفوری ظهر امروز جمعه (هشتم تیرماه) در خطبه‌های نمازجمعه این هفته کرمانشاه، در ابتدا در خصوص لزوم ازدواج، اظهار کرد: انسان با امر ازدواج کامل می‌شود و هدف اصلی از ازدواج ادامه نسل است.

وی افزود: بیان اتفاقاتی که در کشور افتاده مهم است، زیرا هدف از بیان این اتفاقات این است که نسل جدید جنایت‌های را فراموش نکند و درک کنند ما چه مظلومیت‌های را تحمل کردیم تا جایی که امام فرمود: به ملت ایران التماس می‌کنم این غرب گراها را از کشور بیرون بیندازند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: رسانه‌ها مسئول هستند و باید این جنایت‌ها را افشا کنند؛ تمامی ترورها، شهدای انقلاب، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت، از جمله جنایت‌های آمریکا است و مردم باید مرگ بر آمریکا را از زبان جدا نکنند.

وی ضمن یادآوری اینکه انتخابات روز حماسه آفرینی ست، گفت: حضور یک پارچه در انتخابات اصل اول در ناامید کردن دشمن و امیدوار کردن دوستان، اقتدار نظام و انتخاب فرد اصلح است، چنان که امام خمینی (ره) فرمود: فرد اصلح کسی است که به مبنای انقلاب و نظام اعتقاد داشته باشد.

غفوری افزود: فرد اصلح باید توانا، دارای روحیه کار و نشاط همراه با اعتقاد راسخ به مبانی انقلاب و نظام باشد و از همه ظرفیت ها استفاده کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان گفت: مردم با حضور همه جانبه و انتخاب فرد اصلح به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1925903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =