شرکت بیش از ۱۴ هزار و ۸۰۰ داوطلب کردستان  در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور در حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در دانشگاه کردستان از روند برگزاری این دوره از آزمون های استخدامی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با حضور در حوزه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در دانشگاه کردستان از روند برگزاری این دوره از آزمون های استخدامی بازدید کرد.

محمدی بیان کرد: آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۶۳۶ هزار داوطلب در سراسر کشور امروز جمعه هجدهم اسفند ماه برگزار شد که از این تعداد ۱۴هزار و ۸۲۱ نفر شرکت کننده از استان کردستان در ۷ شهرستان به رقابت پرداختند که بانوان ۷۶ درصد و همچنین آقایان ۲۴ درصد سهم ثبت نامی در این آزمون استخدامی را به خود اختصاص دادند.


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان گفت : سهمیه جذب استان کردستان در این آزمون استخدامی ۷۰۷ نفر است که ۴۹۹ نفر از سهمیه ان مربوط به داوطلبان آزاد ، ۱۶۴ نفر سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر ۲۵ درصد ، ۲۳ سهمیه مربوط به داوطلبان ایثارگر ۵ درصد و نهایتاً ۲۱ سهمیه آن به داوطلبان معلول اختصاص داده شده است.
وی افزود : بر اساس سهم تفکیک جنسیتی نیز ۱۱۲۷۳ نفر از بانوان و ۳۵۴۹ نفر از آقایان در این آزمون استخدامی شرکت کرده اند که پس از اعلام نتایج و طی فرآیند های قانونی ، استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.
گفتنی است نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در خرداد ماه سال آینده اعلام و پذیرفته شدگان این آزمون نیز از ابتدای مهر ماه سال آتی در کلاس های درسی مدارس در سطح استان شروع به کار خواهند نمود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =