سه کتاب پیشنهادی لشکربلوکی برای مطالعه / سود حاصل از فروش کتاب ها برای امور فرهنگی و عام المنفعه هزینه می شود

لشکر بلوکی سه کتاب را به این شرح به مخاطبان خود معرفی کرده است: ۱-کتاب خلاصه خوشبختی در مورد تکنیک های شادکامی است و حال تان را بهتر می کند. ۲-کتاب استراتژی های یک حرفه ای در مورد موفقیت است و برای رشد و کامیابی در کار و زندگی به دردتان می خورد ۳-کتاب استراتژی توسعه ایران یا ایران چرا عقب ماند است. 

گروه اندیشه: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین دکتر مجتبی لشکر بلوکی سه کتاب ارزشمندش را برای مطالعه در تعطیلات عید به عموم اندیشمندان،فرهیختگان و دوستداران دانش معرفی کرد. لشکر بلوکی در کانال خودش تاکید که تمام منافع هر سه کتاب برای امور فرهنگی و عام المنفعه صرف خواهد شد.

او نام سه کتاب خود را در نوشته اش به شرح زیر اعلام کرد:

۱-کتاب خلاصه خوشبختی در مورد تکنیک های شادکامی است و حال تان را بهتر می کند.
۲-کتاب استراتژی های یک حرفه ای در مورد موفقیت است و برای رشد و کامیابی در کار و زندگی به دردتان می خورد
۳-کتاب استراتژی توسعه ایران یا ایران چرا عقب ماند است.

این استاد دانشگاه با توجه به مفید بودن کتاب های معرفی شده در نوشته اش تاکید کرد: «کتاب خلاصه خوشبختی به چاپ چهاردهم، کتاب استراتژی های یک حرفه ای به چاپ پنجم، و کتاب چرا ایران عقب ماند؟ چگونه پیشرفت کنیم؟ به چاپ هشتم رسیدند.»

سه کتاب پیشنهادی لشکربلوکی برای مطالعه / سود حاصل از فروش کتاب ها برای امور فرهنگی و عامل المنفعه هزینه می شود

لشکر بلوکی نوشت: «مخصوصا دو کتاب اول برای هدیه های شخصی و سازمانی (مثلا شب عید) بسیار مناسب است. امکان چاپ اختصاصی برای یک سازمان نیز وجود دارد. تیراژ بالا همراه با تخفیف اختصاصی است.»

او در اطلاعیه خود اعلام کرد که با توجه به علاقمندی مردم، کتاب استراتژی های یک حرفه ای به چاپ پنجم، و کتاب چرا ایران عقب ماند؟ چگونه پیشرفت کنیم؟ به چاپ هشتم رسیدند.

این اطلاعیه می افزاید ارسال پستی (و نه با پیک) برای تهران و شهرستان هم رایگان است. او دیگر کتاب های خوب این مجموعه را کوی نیکنامان یا کامی از نام ذکر کرد.

۲۱۶۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =