طرح کاشت نهال توسط جامعه کار و تولید در سنندج برگزار شد

 طرح کاشت نهال توسط جامعه کار و تولید استان صبح امروز و در آستانه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سنندج با حضور مدیر کل کار کردستان و معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، فرزاد پیشکاری در نشستی که قبل از کاشت نهال در سالن اجتماعات نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سنندج برگزار شد، با بیان اینکه همانطور که کاشت درخت امری بسیار مهم است، نگهداری و به ثمر رساندن هر نهالی که در زمین کاشته می شود از اهمیت بیشتری برخوردار است و بایستی هر کس به نوبه خود در جهت حفظ و نگهداری درختان و فضای سبز محیط زندگی پیرامون خود تلاش و کوشش نماید، اظهار داشت: طرح کاشت ۳ میلیون درخت توسط جامعه کار و تلاش آغاز شده و این نشانه توجه جامعه کار و تولید به فرمان مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و احساس تکلیف این جامعه به هوای پاک و سر سبزی و نشاط محیط پیرامون خودشان است.

پیشکاری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حضور گسترده تشکلات کارگری و کارفرمایی در انتخابات ۱۱ اسفند ماه، با بیان اینکه جامعه کارگری و کارفرمایی در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس حماسه های جاودانه ای را رقم زدند و بعد از جنگ تحمیلی نیز با دست های پولادین و اندیشه والای خود، کشور را ساختند،‌ اظهار داشت: اگر امروز در بسیاری از عرصه های گوناگون شاهد رشد و توسعه کشور هستیم، به واسطه تلاش کارگران و جامعه کارفرمایی است که در حوزه های مختلف به ویژه حوزه اقتصادی حرف برای گفتن داریم.

پیشکاری به رتبه پنج کشور در تولید سیمان و هشت در تولید فولاد و آلومینیم در جهان اشاره کرد و افزود: کارگران و کارفرمایان با وجود مشکلات، هیچگاه سنگرهای اقتصادی را خالی نکردند و انقلاب و کشور را یاری دادند تا امروز شاهد اقتدار کشور در عرصه های بین المللی باشیم.

پیشکاری با بیان اینکه جامعه کارگری با تقدیم ۱۴ هزار شهید، برگ زرینی بر افتخارات کارگران در کشور افزوده است و دین خود را به نظام و انقلاب اداء نموده اند، از سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان تقدیر کرد و اظهار داشت: سازمان بسیج کارگری همواره همراه و همگام با سیاست‌های وزارت کار بوده و در بحث موانع تولید، ایجاد و حفظ اشتغال موجود و کمک به واحد های مشکلدار اقدامات خوبی انجام داده که تبعات آن مشهود بوده و رضایتمندی کارگران و کارفرمایان را به دست آورده است.

مدیر کل کار کردستان با قدردانی از مهندسین نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج که در سه شیفت کاری کار کرده تا چرخه نور و روشنایی و انرژی پاک به مردم برسد و بستر اقتدار کشور و غرور ملی را با دانش و توانمندی خود فراهم نموده اند، به اهمیت جایگاه نیروگاه های برق در کشور و استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: صنعت برق در تمام لایه های زندگی بشری رسوخ پیدا کرده و پیشرفت و آبادانی کشور مرهون صنعت برق است.

سرهنگ شعبانی معاون هماهنگی سپاه بیت المقدس نیز در این نشست با قدردانی از اقدامات نیروگاه سیکل ترکیبی به بیان اهمیت حفظ محیط زیست سالم در زندگی بشری و جوامع مختلف پرداخت و با بیان اینکه باید به مسئولیت های اجتماعی توجه شود، محیط زیست سبز و هوای پاک را از مولفه های داشتن نیروی انسانی قوی و کارآمد خواند.

در پایان این نشست که مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی، مدیر اداره کار شهرستان سنندج، رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان و جمعی از مدیران نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج نیز حضور داشتند، چندین نهال در محوطه این نیروگاه کاشته شد.

گفتنی است نیروگاه سیکل ترکیبی قلیان سنندج برزگترین نیروگاه تولید برق غرب کشور است که تاکنون برای ۲۱۶ نفر بصورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1880134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =