۰ نفر
۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
دادستان کل کشور: رأی ندادن به ضرر همه است

دادستان کل کشور گفت:همه می‌دانند که رأی دادن به نفع همه است و رأی ندادن به ضرر همه است البته کاستی‌هایی که وجود دارد و آن هم علت خود را دارد اما مردم همچنان انتخابات را اهم امور خود می‌دانند کما اینکه اطلاعات آمده از ساعات اولیه اخذ رأی این نکته را تأیید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین، محمد موحدی آزاد، دادستان کل کشور امروز با حضور در وزارت کشور گفت: منتخبین مردم که انشالله با آرای مردم انتخاب خواهند شد، حتماً باید تکلیفی که برعهده آنها است عمل خواهند کرد و همانطور که امام فرمودند مجلس در رأس امور است و رهبری فرمودند مجلس باید ریل‌گذاری کند، این مجلس نیز باید به وظایف خود عمل کند.

وی افزود: مردم با این حضور پای صندوق‌ها حتماً از منتخبین خود انتظاراتی دارند. مردم دشمن را مأیوس خواهند کرد و قدر نظام خود را می‌دانند کما اینکه امروز با آزادی و استقلال کامل تصمیم گرفتند انتخابات را برگزار کنند.

موحدی آزاد همچنین تصریح کرد: همه می‌دانند که رأی دادن به نفع همه است و رأی ندادن به ضرر همه است البته کاستی‌هایی که وجود دارد و آن هم علت خود را دارد اما مردم همچنان انتخابات را اهم امور خود می‌دانند کما اینکه اطلاعات آمده از ساعات اولیه اخذ رأی این نکته را تأیید می‌کند.

۲۱۹۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =