فهرست کانون کارگران ایران اسلامی برای انتخابات مجلس دوازدهم منتشر شد +اسامی

کانون کارگران ایران اسلامی لیست انتخاباتی خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کانون کارگران ایران اسلامی یکی از تشکیلات کارگری است که به تدریج و در طول زمان به عنوان یکی از تشکلهای کارگری کشور فعالیت جدی خود را از سال ۱۳۹۷ با هدف و وظیفه پیگیری مطالبلات کارگری و در جهت تامین رفاه اجتماعی این قشر زحمتکش و تاثیر گذار جامعه آغاز کرد. فعالیت این تشکل کارگری در قالب و عنوان کانون کارگران ایران اسلامی به سال ۱۳۷۶ بازمی گردد که در ابتدا به صورت متمرکزفعالیت خود را در تهران رسما آغاز نمود .

روند توسعه کانون کانون کارگران

در اطلاعیه این کانون آمده است:

نگاه عمیق به فعالیتهای تشکیلات کارگری و احساس نیاز به وجود تشکلهای منسجم تر و قویتر کارگری ، کانون و مسئولان را بر آن داشت تحت پوشش و حمایت همه جانبه قانون و در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن توجه به جایگاه عالی کارگری بامطالعه و پژوهش نیازهای اساسی قشر کارگری، گامهای استوارتری برای توسعه و پیشبرد آن برداشته و زمینه را برای توسعه این اهداف عالی فراهم سازد.

کانون کارگران ایران اسلامی با داشتن ۵۳ دفتر فعال در سطح کشور اعم از مراکز استانها و شهرستانها و با حدود هفتصد هزار نفر عضو ( یا به عبارتی هفتصد هزار خانوار ) در حال فعالیت است.که با افتخار هر روز شاهد افزایش و بزرگ شدن این خانواده پر جمعیت می باشد.

از این تعداد حدود هفتاد ودوهزار نفر عضو فعال و مابقی اعضای عادی محسوب میشوند. بنابر شرایط عضویت اعضایی را که حداقل یکبار از کانون خدماتی دریافت کرده اند و یا در ارتباط مستقیم بوده اند ،اعضای فعال و مابقی را اعضای عادی می شناسیم که انشاالله امیدواریم با افزایش خدمات ، انها هم تبدیل وضعیت به عضو فعال شوند.

کانون کارگران و ورود به انتخابات

مهمترین دغدغه و مشکل این روزهای مردم مربوط به اشتغال جوانان ،بیمه ، حقوق بازنشستگی ، تطابق حقوق و دستمزد و مزایا با تورم و هزینه های مسکن است. همه این موارد را میتوان با حضور در مجلس شورای اسلامی و تصویب قوانین به نفع کارگران پیگیری کرد.

لذا کانون با در نظر گرفتن جمیع جوانب و با اعتقاد به حرکت ،تکاپو و پیشرفت و انتخاب کسانی شایسته که دارای ایده های ناب و تلاش مضاعف در این مسیر هستند در صدد برآمد تا اینبار از میان خود اعضای کانون کارگران کسانی را حمایت و راهی مجلس نماید که آگاه به شرایط و در بطن جامعه باشند. افرادی که برخواسته از جامعه کارگری و درآشنا به مسائل کارگری بوده، پذیرای نظر کارشناس این حوزه باشند و راه حل های اجرایی را مدنظر قرار دهند. ما باور داریم که هیچ مشکلی در دنیا بدون راه حل نیست و آنچه سرنوشت انسان را میسازد حاصل انتخابهای او می باشد که این انتخابها برای تک تک افراد جانعه سرنوشت ساز بوده و میتواند درآینده یک کشور، جامعه، جوانان و حتی نسلهای بعدی نقش تعیین کننده داشته باشد.

در آخر خاطر نشان می کند، کانون کارگران ایران اسلامی طی برگزاری جلسات متعدد با کاندیداها و بررسی اهداف و برنامه های مطرح شده در صدد تهیه لیستی تحت عنوان لیست کاندیدهای عضو کانون کارگران برآمد تا با توکل بر خدا و حمایت مردم بتواند هرچه بهتر و بیشتر از ظرفیتهای کانون بهره برده و راه را برای خدمت رسانی به اعضای کارگری کشور و کلیه آحاد ملت هموار سازد.

نکته ای که در پایان لازم میدانم اکیدا برآن تاکید نماییم این است که این لیست صادقانه ترین و پاکترین لیستی خواهد بود که با خلوص نیت تهیه و ارائه گردیده و کانون کارگران وظیفه خود میداند بدور از هرگونه مسائل و حاشیه ای، تنها در جهت معرفی خادمین واقعی مردم اقدام نموده و کاندیداها متعهد به خدمت واقعی به جامعه کارگری کشور خواهند بود. اطمینان دارم مردم بزرگوار ایران با حضور گرم خود و انتخاب کاندیداهای اصلح برنده اصلی این انتخابات خواهند بود.

والسلام علیکم و رحمه الله

عبدالرحمن خدایی

دبیرکل کانون کارگران ایران اسلامی

۱-جلال زکی

۲-مصطفی ملک مقدم

۳-رضا شیرزادیان

۴-سید صدراله رجائی نسب

۵-علی اصغر شفیعی خورشیدی

۶-سجاد عابدی

۷-شعبان علی بیدکی

۸-علی امینی

۹-عزیز فیاضی

۱۰-سید محمد هادی معصومی

۱۱-سید حمید شمسی نژاد

۱۲- سعید امام دوست

۱۳- سیدرضا صادق زاده

۱۴- رضا امیدوار تجریشی

۱۵- علی غنی زاده ضرغامی

۱۶ -مجید احدی

۱۷- رضا تقی پور انوری

۱۸- ایرج خلیلی

۱۹- خانم بی نظیر جلالی

۲۰- خانم حلیمه عالی

۲۱- خانم فاطمه رضایی ملک خیلی

۲۲-مجید امرائی

۲۳- حسن اوجاقی

۲۴- قادر نصیری ترزنق

۲۵- مجید اسمعیلی

۲۶- محمد باقر بهرامی

۲۷- هوشنگ نادری خاکریز

۲۸- جهانبخش مصلحی

۲۱۹۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =