حضور بالغ بر ۳۰۰ هزار کرمانشاهی در جشن ۱/۵ کیلومتری نیمه شعبان امسال

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از حضور ۳۰۰ هزار کرمانشاهی در جشن ۱/۵ کیلومتری نیمه شعبان امسال خبر داد.

ایمان درخشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: جشن روز نیمه شعبان روز گذشته در بلوار طاق بستان با طول ۱/۵ کیلومتر برگزار شد که ۳۰۰ متر آن متعلق به برنامه‌های شهرداری کرمانشاه بود.

وی افزود: نهادهایی مانند اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی، سپاه پاسداران، ارتش و آموزش و پرورش در جشن روز گذشته دارای موکب و در حال فعالیت بودند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: اختتامیه مراسم و پشتیبانی از برخی موکب‌ها با همکاری شهرداری کرمانشاه صورت گرفت، همچنین فضاسازی، نظافت و خدمات نیز با کمک شهرداری انجام شد.

وی بیان کرد: بالغ بر ۳۰۰ هزار کرمانشاهی در روز جشن نیمه شعبان از ابتدا تا پایان مراسم در جشن حضور یافتند که جمعیت بسیار قابل توجهی است.

درخشی خاطرنشان کرد: شهرداری کرمانشاه دارای ۱۶ غرفه بود که به نام ائمه اطهار نام‌گذاری شده و هر کدام دارای موضوع خاصی بودند، منطقه یک با موضوع موسیقی، منطقه ۲ با پذیرایی، منطقه سه با موضوع ورزش و منطقه چهار با موضوع تئاتر و هنرهای نمایشی حضور داشتند.

وی ادامه داد: منطقه پنج با موضوع کودک و خانواده، منطقه ۶ با موضوع هنرهای تجسمی، منطقه هفت با موضوع نقاشی و منطقه هشت با موضوعات مذهبی نیز به اجرای فعالیت در جشن نیمه شعبان پرداختند.

وی اذعان کرد: غرفه روابط عمومی، رادیو فرهنگ، معاونت ترافیک، سازمان آتش نشانی (شهید سلیمانی)، سازمان فاوا (امام خمینی (ره))، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، خدمات شهری و شرکت بازیافت، سلامت، توانمندسازی بانوان، شهر خلاق خوراک و میز خدمت از جمله غرفه‌های روز گذشته بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =