دیدار چهره به چهره با ۴۰۰ کرمانشاهی در راستای حل مشکلات مردم در دهه فجر

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه از دیدار چهره به چهره با ۴۰۰ کرمانشاهی در راستای حل مشکلات مردم در دهه فجر امسال خبر داد.

مهرداد چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای دهه فجر تقویم مشخصی برای برگزاری برنامه‌ها در آن ایام تعریف و به آن عمل شد.

وی افزود: برگزاری میز خدمت بسیج حقوقدانان هر شب پس از نماز مغرب و عشا در مساجد شهر کرمانشاه صورت گرفت، همچنین در ۲ جمعه متوالی این امر در مسجد جامع کرمانشاه پیش از اقامه نماز جمعه انجام شد.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در مجموع در ایام دهه فجر بالغ بر ۱۰ میز خدمت در شهر کرمانشاه برگزار شد، مشکلات حقوقی، دعاوی خانواده، ارث و مشکلات مدنی از عمده سوالات مردم در میز خدمت‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای حل مشکلات مردم معمولا در هر میز خدمت مسئولانی مانند دادستان کرمانشاه با ما همراه می‌شدند و دستور رفع مشکل در همان مکان صادر می‌شد.

چراغی اضافه کرد: در میز خدمتی که در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، آمار مطلوبی در راستای خدمت رسانی به مردم داشتیم و دیدار با بالغ بر یکصد تن از مردم کرمانشاه که دارای مشکلات حقوقی بودند صورت گرفت‌.

وی اذعان کرد: مراجعه به زندان آقایان و نسوان و دیدار با ۲۰۰ زندانی، آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در ۴ مرحله و ارائه خدمات دندانپزشکی در زندان از جمله اقدامات در دهه فجر بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1873782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =