شکارچی قوچ وحشی پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا دستگیر شد

مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا از دستگیری یک شکارچی متخلف توسط محیط بانان این منطقه که اقدام به شکار یک رأس قوچ وحشی نموده بود خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، ابراهیم قنبرزاده در این رابطه گفت : یک نفر شکارچی متخلف که در پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا اقدام به شکار یک رأس قوچ وحشی نموده‌ بود توسط محیط بانان این منطقه‌ دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود : بنابر گزارش واصله مبنی بر ورود شکارچیان متخلف به پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا محیط بانان این منطقه‌ بلافاصله با برنامه ریزی به محل مورد نظر اعزام و موفق به دستگیری شکارچی متخلف می شوند.

قنبرزاده تصریح کرد : از این شکارچی متخلف لاشه یک رأس قوچ وحشی به همراه یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی تکلول و تعداد هشت عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد.

مسئول پناهگاه حیات وحش سفیدکوه ازنا اظهار داشت : صورتجلسه اولیه تخلف برای شکارچی متخلف تنظیم پرونده‌ قضائی تشکیل و جهت‌ سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

قنبرزاده در پایان ضمن قدردانی از همکاری همیاران محیط زیست و تلاش محیط بانان در دستگیری شکارچی متخلف از همه دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =