برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری در کردستان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان از برگزاری دوره آموزشی مفاهیم و ابزارهای عملیات بهداشت و درمان اضطراری ویژه مدیران و کارشناسان ستادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار کرد: این دوره با حضور مدیران و کارشناسان ستادی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان، اردبیل، زنجان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی کردستان در سنندج در حال برگزاری می باشد.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی منجر به افزایش آگاهی تیم های عملیاتی و درمانی شده که به صورت علمی براساس آموخته ها وارد منطقه شد.

جلالی با اشاره به فعالیت و حضور تیم های درمان افزود: همیشه معتقد بودم که در حوزه درمان و توانبخشی، به ویژه در حوزه استراژ، کارهای علمی انجام می‌شود.

وی بیان کرد: حوزه درمان در برنامه، مانور و حوادث های مختلفی شرکت داشته و در کردستان علی رغم تمامی مشکلاتی که وجود دارد نیروهای هلال‌احمر پای کار بوده و خدمات ارزنده ای را ارائه داده اند.

جلالی با اشاره به خدمات و اقدامات خوب حوزه درمان و توانبخشی عنوان کرد: برای جمعیت هلال احمر جای افتخار است که توسط تیم درمان، خدمات شایسته و ماندگاری در زلزله کرمانشاه و حوادث صورت گرفته است. تیم های درمان اضطراری در زلزله کرمانشاه حضوری ارزشمند داشته که طبق آموخته ها، طی فراخوانی استانی، تیم های درمان BHCU در مرکز EOC جمعیت هلال احمر کردستان حضور یافته و آماده اعزام شدند و پله پله اقدامات و تدابیر لازم را انجام دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان در ادامه افزود: به همت کارکنان حوزه داروخانه، در سال جاری داروخانه جمعیت هلال احمر کردستان در سطح کشور رتبه خوبی کسب نموده است و در حوزه توانبخشی به همت همکاران و خیرین در شهرستان سقز یک واحد فیزیوتراپی راه اندازی و ارتوپدی فنی در شهرستان فعال می باشد که می تواند در غرب کشور مستقل از استان خدمات ارزنده ای را ارائه دهد.

دکتر جلالی به تلاش های ارزشمند جمعیت هلال احمر در ایام کرونا گفت: در ایام بسیار سخت کرونا، جوانان، امدادگران، داوطلبان و تیم های درمان هلال‌احمر پای کار بودند که در مرکز واکسیناسیون کرونا به صورت ۳ شیفت به هموطنان خدمات خوبی ارائه گردید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =