تجمع والدین دبیرستان دخترانه معروف تهران مقابل آموزش‌وپرورش؛ چرا مدیر مدرسه را تغییر دادید؟/ عکس

اولیای دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان مقابل آموزش و پرورش تجمع کردند.

به‌گزارش خبرآنلاین، ظهر امروز (۵ مهر ۱۴۰۲) اولیای دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه فرزانگان ۱ مقابل آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران در خیابان شهید سرپرست تجمع کردند.

دلیل تجمع این خانواده‌ها تغییر مدیریت مدرسه بود، یکی از والدین درباره این تغییر و تحول به خبرآنلاین می‌گوید: «مدیریت جدید مدرسه معلم‌هایی که دانش‌آموزان با آن‌ها ارتباط خوبی داشتند کنار گذاشته، با معلم‌های مردی که در این مدرسه تدریس می‌کردند نیز قطع همکاری کرده‌ است.»

او با بیان این‌که «دانش‌آموزان به‌دلیل اعتراض در کلاس‌های درس حاضر نمی‌شوند» ادامه می‌دهد: «مدیریت جدید در بخش‌های مختلف مدرسه دوربین کار گذاشته بود، حتی در سرویس‌های بهداشتی مدرسه، اما وقتی با مخالفت دانش‌آموزان و خانواده‌ها مواجه شد مجبور به جمع‌آوری دوربین‌ها شد.»

دبیرستان دخترانه فرزانگان یک در خیابان شهید سرپرست است، موقع تجمع اولیای این دانش‌آموزان مقابل آموزش و پرورش منطقه، دانش‌آموزان هم در حیاط مدرسه تجمع کرده بودند و خواستار تغییر مدیریت فعلی دبیرستان بودند.

قبل‌تر رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش به رسانه‌ها گفته بود: «امسال نزدیک به ۲۰ هزار مدیر مدرسه تغییر کردند تا در مدارس تحول ایجاد کنند.»

برخی معتقدند این تحولات برای یکدست‌سازی مدیران است.

تجمع والدین دبیرستان دخترانه معروف تهران مقابل آموزش‌وپرورش؛ چرا مدیر مدرسه را تغییر دادید؟/ عکس

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1818171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    مدرسه ملک پدری مدیر نیست هر سال اگر مدیران عوض شوند نتایج بهتری بدست میاید مخصوصا مدیریت به صورت گروهی باشد در این حالت همه مدیران می توانند تدریس هم داشته باشند
    • یاس IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      صد البته اگه مدیر بی سواد بدرد نخور رو فقط بخاطر همفکر بودن و سابقه امنیتی داشتن نبرن تو مدرسه!
    • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      وقتی هدف آموزش و پرورش نباشه و یکدست سازی باشه ،نتیجه همینه.
    • م ر IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      دلبندم اونی رو که می گی تعویض مسیولان و مدیران ارشد کشور است و نه مدیران مدرسه
    • GB ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اتفاقات دقیقا ملک پدریه آقایون محسوب میشه.
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      قطعا مدرسه ملک پدری مدیر مدرسه نیست اما وقتی مدیر موفقی رو کنار می گذارید که باعث اعتراض اکثریت دانش آموزان و اولیای اونها میشه قطعا کار احمقانه ای کرده اید. اینهمه مدیر بی کفایت و بی لیاقت برای تغییر در مملکت وجود دارند اونوقت شما رفتی مدیری مقبول و موجه رو تغییر دادی ؟
  • علی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    مدیر و معاونین مدرسه شاهد آهندوست ارومیه در قبال اخذ پول از بیرون دانش آموز دردوره دوازدهم یازدهم دانش آموز ثبت نام کرده اند الان دانش آموزان قبولی شهریور خود را ثبت نام نمی کنند می گویند جا نداریم فرزندم می گویداگر تو پول داشتی الان من هم در مدرسه خودم در س می خواندم هیچ کس هم جوابگو نیست نه مدیر کل آموزش پرورش و نه مدیرکل بیناد شهید ایثارگران آذربایجان غربی
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      به فرزندت بگو اگه خرداد قبول شده بودی تو دردسر نبودی
  • 1 IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    سلام این دخترهای سرزمین فقط در خواست معلم خوب دارند این های نخبه های مملکت سرمایه های ما هستند . لطفا دانش اموزان شاخص را دریابید .
    • نکته IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اتفاقا این دولت و این وزیر می خواهند نخبه ها را زمینگیر یا گریزان کنند.
  • مرتضی IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    حدیث صانعی یارند کاندیدای انتخابات شورای شهر تهران در سال 96 با 570 رأی و سابقه ضعیف آموزشی در مقطع دوره دوم متوسطه فرزانگان7 (که ظاهرا" به 9 تغییر نام یافته) به مدت دو سال است که از بدو ورود به دبیرستان فرزانگان 1، اقدامات تحقیر آمیز، مخرب و خلاف فرهنگ فرهیخته محور حاکم بر شرایط آموزشی و پرورشی دانش آموزان و معلمان نخبه و مجرب مورد علاقه این دانش آموزان داشته و موجبات نگرانی و اضطراب گروه کثیری از دانش آموزان و والدین آنها را فرآهم نموده است. دبیرستان فرزانگان 1 که جزء بهترین مدارس فرزانگان کشور بوده و سوابق ارزشمندی در تربیت نخبگان کشوری و جهانی (از قبیل مریم میرزاخانی و رویا بهشتی) داشته است از سرمایه های معنوی و برند نظام آموزشی کشور می باشد و رفتار و کردار و سابقه اندک مثلا" ارزشی محور ایشان تناسبی با فرهنگ حاکم بر روابط دانش آموزان و معلمان فرهیخته ایشان نداشته و در این مدت کوتاه ثابت کرده که صرفا" به قصد پیاده سازی ایده مدرسه تیزهوشان مثلا" اسلامی! و به پشتوانه نهادهایی که در سایه شرایط امنیتی فوق العاده در حال تاخت و تاز در عرصه های مختلفند، به سمت سرپرست انتخاب شده...
    • حلی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
      اینان کاملا کمر به نابودی نخبگان بسته اند. چندی پیش مدیر دبیرستان علامه حلی را عوض کرد و حالا نوبت به فرزانگان رسیده. این دولت و وزیر با نخبه میانه ای ندارند، همانند خود را دوست دارند....
  • محمد IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    103 6
    دوازده سال پیش می خواستیم مدیر دبیرستان تیزهوشان. مر کز استانی را عوض کنیم ماه رمضان بود دختران با زبان روزه به اداره کل أمدند گفتند ما روزه هستیم چرا می خواهید مدیری که نثل مادر ما است عوض کنید تعدادی از والدین هم که استاد دانشگاه بودند آمدند من دلائل را به والدین گفتم آنها قانع نشدند و گفتند ما این مشکلاتی را که گفتید حل می کنیم ولی مدیر را عوض نکنید بالاخره ما را قانع کردند معصومیت دختران بر خورد محترمانه والدین در ذهن من مانده
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    ما به عنوان یک آموزگار از مردم شریف والدین گرامی تشکر می کنم بله به اینا بگویید مدرسه پادگان نبست ،و مدیری که کار کن باشه مردم دوستش دارن
  • ایرانی با غیرت IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    اگر حاصل عملکرد و خروجی مدرسه تیزهوشان بخواهد نظیر مریم میرزاخانی و دوستش رویا بهشتی باشد که با خرج مردم این کشور به آمریکا رفتند و دیگر پشت سرشان را هم نگاه نکردند بایستی یک فکر اساسی برای این مدارس با این خروجی هایش کرد؟!
  • بی نام IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    49 81
    این مثلا” تجمع است؟ مگرقبلا” مدیران بانظر اولیاء انتخاب می شدند؟
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    این مدیران برای جلوگیری از تجمعات احتمالی دانش آموزان است و معیار حرفه ای مدیریتی ندارد
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    40 5
    کار از کار گذشت
  • شهروند IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    94 16
    تحول وقتی ارزش دارد که منجر به بهبود کیفیت و افزایش رضایت شود، نه چنین تغیراتی که فقط باعث نارضایتی دانش آموزان، دبیران و اولیا شده است.
  • شهروند IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    68 16
    تحول وقتی ارزش دارد که منجر به بهبود کیفیت و افزایش رضایت شود، نه چنین تغیراتی که فقط باعث نارضایتی دانش آموزان، دبیران و اولیا شده است.
  • رجبی IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    امسال در شهر تهران ۹ مدیر سمپاددراعوض کردند.هدف فقط یک دست شدن است و هیچ عقلانیتی در کار نیست