مسابقات ورزشی رشته ژیمناستیک دوره ابتدایی به میزبانی استان کردستان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، گفت: مسابقات ورزشی رشته ژیمناستیک دانش آموری به میزبانی شهرستان سنندج از ۱۸ مردادماه آغاز و تا ۲۸ ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، هاشم ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، در جمع خبرنگاران، به ساماندهی 24 هزار نیروی فرهنگی و ثبت نام 320 هزار دانش آموز در سطح استان کردستان در ایام تابستان پرداخت و اظهار کرد: هر سال در ایام تابستان طرح «مهر» بزرگترین پروژه کشوری در آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

وی به جذب و استخدام نیرو در استان کردستان اشاره کرد و افزود: در حوزه آموزش ابتدایی و آموزش پرورش استثنایی ۴۸5 نیرو در استان جذب می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به اعتراض معلمین استان به رتبه بندی اشاره و بیان کرد: تعداد 13هزار و 800 معلم به ارزیابی رتبه بندی اعتراض داشتند که در این ایام موارد اعتراضات بررسی شده است.

ناظمی جلال با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی در ۴ مرحله، تصریح کرد: ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان پسر و دختر در سطح استان در مسابقات ورزشی آموزش و پرورش در دوره های مختلف شرکت کرده اند که ۴۶۰ نفر از آن ها به مرحله کشوری راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان کردستان طی هفته گذشته میزبان ورزش های درخشان بوده که ۶۰۰ نفر دانش آموز از سراسر کشور در شهرستان سنندج حضور پیدا کردند و همچنین در هفته آینده رشته ژیمناستیک تحت عنوان دختر و مادر و پسر و پدر در این شهرستان برگزار می شود.

افشین خوشگوار معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کردستان در ادامه این نشست به برگزاری ژیمناستیک پسران در ۱۸ مردادماه و ۲۱ مرداد ماه در بخش دختران پرداخت و گفت: یک تیم ۱۲۵ نفره به عنوان عوامل اجرایی در استان و همچنین ۱۲۰ داور عهده دار برگزاری این مسابقات هستند.
وی افزود: 2 هزار و 100 فضای ورزشی درون مدرسه ای طرح شهید سلیمانی در کشور ایجاد شده است که سهم استان کردستان از این تعداد 59 فضا بوده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1799026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =