شناسایی شکارچیان یک راس کل وحشی در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد

با تلاش شبانه روزی نیروهای یگان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد، دو نفر شکارچی غیرمجاز را که در ارتفاعات این منطقه اقدام به شکار یک راس کل وحشی نموده بودند، شناسایی و از آنها لاشه شکار شده یک راس کل وحشی کشف و ضبط گردید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،طی گشت و کنترل شبانه روزی محیط بانان منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد در ارتفاعات این منطقه، موفق به شناسایی دو نفر شکارچی غیر مجاز شدند که برخلاف قوانین شکار و صید اقدام به شکار یک رأس کل وحشی نموده بودند.


چنگیز نیازی مسئول منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم اباد در این باره گفت: بنا بر گزارش واصله از همیاران محیط زیست مبنی بر حضور دو نفر شکارچی در ارتفاعات منطقه حفاظت شده سفید کوه خرم آباد بلافاصله محیط بانان این منطقه با همکاری نیروهای یگان حفاظت محیط زیست اداره کل به محل مورد نظر عزیمت نموده و منطقه مورد رصد و پایش قرار گرفت.

نیازی افزود: بعد از چندین ساعت کمین شبانه در ساعات اولیه بامداد نهم مرداد ماه ۱۴۰۲ دو نفر شکارچی که اقدام به شکار یک راس کل وحشی شده بودند رؤیت شدند که متخلفین به محض مشاهده محیط بانان با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شدند که پس از بررسی از محل اختفای آنها لاشه یک راس کل وحشی به همراه ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

نیازی در ادامه اظهار داشت: با بررسی و رصد اطلاعاتی شکارچیان متواری شده شناسایی شدند و پس از تنظیم صورتجلسه اولیه پرونده متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =