برگزاری اردوهای تیم های ملی بوکس در خرم‌آباد/ سالن بوکس تجهیز می شود

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس از برگزاری اردوهای تیم های ملی رده های مختلف بوکس در خرم‌آباد خبر داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، علی دانشمند در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات رییس هیات بوکس استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به پیشنیه بوکس لرستان گفت : بدون شک لرستان از قطب‌های بوکس کشور بوده و این استان مستحق حمایت و تقویت بیشتر از گذشته است .

وی افزود: در دهه های گذشته این استان همواره در مسابقات کشوری صاحب جایگاه بوده و برای همه استانها یک رقیب جدی بوده و قهرمانان زیادی از این استان به کشور و تیم ملی معرفی شده است .

سرپرست دبیری فدراسیون بوکس در ادامه از برگزاری اردوهای تیم های ملی بوکس در استان خبر داد و گفت: با توجه به بازدیدی که از زیرساخت و سالن در دست ساخت بوکس استان داشتیم و با در نظر گرفتن سوابق درخشان بوکس لرستان به جهت ایجاد انگیزه و روحیه و تقویت بوکس در لرستان در آبنده اردوهای تیم های رده مختلف بوکس را در لرستان برگزار خواهیم نمود .

دانشمند در پاسخ به سوال خبرنگار خبرآنلاین در خصوص تجهیز سالن در حال بازسازی بوکس زنده یاد فریبرز فرشاد گفت : فدراسیون خود را ملزم می داند به استانهای مستعد کمک تجهیزاتی نماید و انشالله پس از مرتفع شدن مشکلات رینگ و دستکش که مشکل واردات داریم امکانات در خور شأن بوکس لرستان را تخصیص خواهیم داد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1765640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =