کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در آخرین برنامه‌های خود در سفر به استان آذربایجان‌غربی، یک باب هتل ۲ ستاره در ارومیه را افتتاح و احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو این شهر را کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1901566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =