۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۷:۳۹

ابزار جدید آی‌فون به کاربران امکان می‌دهد به‌جای آن‌که ای‌میلشان را بنویسند، برای این گوشی همراه بخوانند.

فریبا فرهادیان: کاربران آی‌فون برای نخستین بار می‌توانند تجربه جدیدی را بیازمایند. تنها کاری که باید انجام دهند، این است که پیامشان را برای گوشی بخوانند و بقیه کار را به خود آی‌فون واگذار کنند! از این به‌بعد، این ابزار جدید نصب شده بر روی گوشی آن‌هاست که باید صوت را به متن تبدیل کند و برای فرد مورد نظر ای‌میل کند.

به گزارش روزنامه تلگراف، تبدیل صوت به متن توسط SpinVox انجام می‌شود. این پروژه با همکاری مشترک nFinity، شرکت تخصصی سازنده نرم‌افزار ضبط صدا و SpinVox، سرویس تبدیل صوت به متن به سرانجام رسیده است. محصول نهایی این دو با نام QuickVoicePro در اپ‌استور عرضه شده است.

درواقع nFinity با کار روی سرویس تبدیل صوت SpinVox توانست این ابزار جدید را طراحی کند. خبر طراحی این سرویس، اسفندماه گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلونا اعلام و در همان‌جا از شرکت ثالث علاقمند به کار بر روی این فناوری دعوت به کار شد. درنهایت SpinVox بیست شرکت را انتخاب کرد تا با همکاری آن‌ها پروژه‌هایی را در زمینه‌های مختلفی چون بازی و ابزارهای شبکه‌های اجتماعی برای آی‌فون اپل، نوکیا سری 60 و پلت‌فرم ویندوز موبایل مایکروسافت به سرانجام برساند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 8133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =