با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید/ رنگ جدید آیفون ۱۶ چیست؟

اپل ظاهراً قصد دارد در گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس، رنگ آبی تیتانیومی را حذف و تیتانیوم رز را جایگزین کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اپل ظاهراً قصد دارد در گوشی‌های آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس، رنگ آبی تیتانیومی را حذف و تیتانیوم رز را جایگزین آن کند.

«مینگ‌چی کو»، تحلیلگر معروف مسائل اپل با انتشار پستی ادعا می‌کند که اپل رنگ تیتانیوم آبی را در دو گوشی آیفون ۱۶ پرو حذف خواهد کرد. این منبع آگاه بازار اضافه می‌کند، با حذف‌شدن این رنگ، تیتانیوم رز به ترکیب رنگ نسل بعدی آیفون اضافه خواهد شد. با این حساب انتظار می‌رود آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس در ترکیب رنگ‌های مشکی، سفید، تیتانیوم طبیعی و تیتانیوم رز عرضه شوند.

با تیتانیوم آبی خداحافظی کنید/ رنگ جدید آیفون ۱۶ چیست؟

رنگ تیتانیوم آبی از آیفون ۱۶ پرو حذف و تیتانیوم رز جایگزین آن می‌شود

«مینگ‌چی کو» تحلیلگر امور اپل در شبکه اجتماعی ایکس به رنگ‌های آیفون ۱۶ اشاره کرد. در پست مربوطه وی به این موضوع اشاره شده است که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس،‌ به‌جای عرضه به رنگ تیتانیوم آبی، با رنگ تیتانیوم رز عرضه می‌شود.

«مینگ‌چی کو» پیش‌بینی می‌کند که آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز احتمالاً در ترکیب رنگ مشکی، سفید، سبز، صورتی و آبی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. هنوز مشخص نیست که خبرهای غیررسمی درمورد آیفون ۱۶ با رنگ بنفش صحت دارد یا خیر. وی اشاره‌ای به رنگ بنفش در پست خود نکرده است.

انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۶ را شهریورماه رونمایی کند. هنوز مدت زمان زیادی تا تاریخ رونمایی رسمی باقی مانده است و باید دید اپل دستگاه‌های جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد. جدیدترین سری آیفون شباهت زیادی به سری آیفون ۱۵ خواهد داشت. اندازه نمایشگر آیفون ۱۶ پرو نیز ظاهراً کمی‌ بزرگ‌تر از آیفون ۱۵ خواهد شد.

باید دید درنهایت آیفون ۱۶ با چه مشخصات، طراحی و ترکیب رنگی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1909023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =