تجهیز 200آموزشگاه جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از تجهیز 200آموزشگاه در قالب دوهزارو 100کلاس جهت پذیرش و اسکان مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، خیراله خیرایی افزود: علاوه بر 5مرکز آموزشی ،رفاهی معلم، دو هزار و 100 کلاس در قالب 200 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

وی خاطر نشان کرد: 11 پایگاه در سطح استان کار پذیرش و ثبت نام مسافران را در10شهرستان به عهده دارد. وی ظرفیت فراهم شده برای مسافران در این ایام را روزانه 10 هزار نفر اعلام و اظهار کرد: در این زمینه 50 کلاس ویژه با امکاناتی نظیر تخت ، فرش ، تلویزیون و یخچال فراهم شده و 750 کلاس نوع الف با امکاناتی همچون یخچال ، تلویزیون ، فرش در هر اتاق و دوش آب گرم و یک هزارو 300کلاس نوع ب با امکاناتی همچون فرش ، و یخچال و تلویزیون به صورت مشترک است.

دهقان با بیان اینکه 500 نفر از همکاران ستادی اعم از مدیران مدارس ، سرایداران و اعضای ستاد در ارائه خدمات به مهمانان نوروزی همکاری دارند تصریح کرد: اسکان مسافران از 28 اسفند آغاز و تا 14 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

وی یاد آور شد: پذیرش مسافران در اولویت نخست فرهنگیان و بعد از آن کارمندان سایر دستگاهها و در صورت ظرفیت خالی به دیگر اقشار جامعه ارائه می شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان در ادامه گفت: تمام تلاش خود را برای عزت ، سربلندی و احترام به معلمان و دانش آموزان بکار می گیریم.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 752430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =