پیگیری مشکلات بخش رضویه از دستگاه‌های مختلف

رئیس شورای اسلامی شهرستان مشهد گفت: مسائل و مشکلات مربوط به بخش رضویه را در تعامل با دستگاه‌های مختلف پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، جلسه مشترک سیدابراهیم علیزاده، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان مشهد با بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رضوی برگزار شد.
در این جلسه که نمایندگانی از شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی، دفتر امام جمعه رضویه، مدیرعامل پسماند و اتوبوسرانی در محل بخشداری رضویه حضور داشتند، مشکلات مختلف این بخش مورد بررسی قرار گرفت.
رفع کمبود آب با ساخت حداقل دو سد خاکی، استاندارد نبودن مسیر تردد جاده میامی و لزوم ترمیم آن، آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از جاده خاکی محدوده رضویه و رفع بوی نامطبوع پسماندها، آلودگی محیطی و تنفسی کشتارگاه تپه سلام از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.
موضوعات مربوط به سنگ‌بری‌ها، شن‌شویی‌ها، درخواست خودروهای دمنده و پیشرو آتش‌نشانی برای حوادث غیرمترقبه در جاده مشهد-سرخس، بحران اقتصادی در بحث فروش دام و تولیدات زیرکشت که نیاز به مشوق‌های حمایتی برای ترغیب دامداران وکشاورزان دارد نیز از جمله مهمترین مشکلاتی بود که در این نشست مطرح شد.
علیزاده، رئیس شورای شهرستان مشهد در این نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بخش رضویه، گفت: متأسفانه با چنین شرایطی، شاهد کم‌توجهی نسبت به رضویه هستیم و دچار محرومیت شده است.
وی افزود: شورای اسلامی شهرستان مشهد آمادگی دارد پس از اولویت‌بندی مشکلات، با ارائه پیشنهادات و در راستای هم‌افزایی و تسریع در رسیدگی به آن‌ها، موضوعات را از نهادهای مرتبط پیگیری کند تا شاهد حل این مشکلات باشیم.
۴۷
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1899763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =