در ۲۴ خردادماه، حواشی تصویری و متنی افطار دیشب رهبر انقلاب با مسئولان کشوری و لشکری بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در پربازدیدترین مطالب منتشر شده در سرویس سیاسی گزارش تصویری اینستاگرام رهبر انقلاب از مصافحه با ناطق‌نوری تا کنایه به رئیس‌جمهور و سفره افطار ساده به چشم می‌خورد. پس از آن این سوال برای مخاطبان مهم بود که قالیباف یونیفورم نظامی یا لباس خادمی حرم‌رضوی می‌پوشد یا مسئول ساخت‌وسازهای دانشگاه‌ آزاد می‌شود؟ همچنین هشدار معاون سیاسی دفتر ریاست جمهوری پربازدید بود که گفت: تقسیم جامعه به آتش به اختیاران و آتش به قانون یعنی بحران‌زایی!

هشدار دیگری از سوی ایران خودرو درباره پژو ۲۰۰۸ پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی بود. پس از آن، قصه افزایش نرخ پراید ۹ میلیون تومانی به ۲۰ میلیون تومان، پربازدید بود. سپس گزارشی درباره امحاء خرماهای تولید رژیم صهیونیستی در ایران بازدید زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس فرهنگ و هنر معرفی دختری که از رهبر اجازه قرائت با صوت گرفت، بازدید زیادی داشت. پس از آن بود که اعلام شد مهران غفوریان در اتاق عمل است. خبر پربازدید بعدی هم دیدار دوستانه محمدعلی کشاورز و عزت‌الله انتظامی بود.

برای مخاطبان سرویس جامعه این سوال مهم و پربازدید بود که چرا پلاسکو در تهران پس از ۳.۵ ساعت ویران شد، اما گرنفل لندن پس از ۹ ساعت هنوز سرپاست؟ در این سرویس واکنش محسن هاشمی به افتتاح ناقص خط ۷ مترو هم پربازدید بود که گفت: برای امنیت شهروندان خطرناک است،‌ تعطیل شود. برای پیگیران ماجرای فرار مغزها هم مهم بود بدانند ایران، سالانه چه تعداد دانشجو به دانشگاه‌های آمریکا اضافه می‌کند؟

در سرویس بین‌الملل اعلام آمادگی عراق برای اعزام نیرو به قطر پربازدید بود. پس از آن، توضیح سخنگوی وزارت خارجه دربارۀ یک شبهه پیرامون پرچم ایران و قزاقستان بازدید زیادی به خود اختصاص داد. همچنین اعلام شد سفیر آمریکا در قطر به زودی دوحه را ترک می‌کند. این خبر هم پربازدید بود.

در سرویس طنز هم تماشای جمال مامان ترامپ بازدید مخاطبان زیادی را بدانسو کشاند.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 676661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =