در ۱۸خرداد، اخبار پربازدید، بیش از همه رویدادها تحت تاثیر جریانات تروریستی دیروز تهران بود.

پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی امروز به جزئیاتی از حوادث دیروز اختصاص داشت از جمله اینکه اعلام شد در حادثه تروریستی تهران یک زن، زنده دستگیر شد و مشخص شد تروریست‌ها افرادی از برخی از مناطق ایران بودند. برای بسیاری از مردم هم مهم بود بدانند پس پرده فیلمی که از تروریست‌ها در ساختمان مجلس باقی‌مانده، چه واقعیتی هست؟ همچنین نقش یک زن ایرانی در حملات تروریستی تهران فاش شد و بالاخره پای مسائل جنسی هم به میان آمد تا مشخص شود این تروریستها نه به اخلاق پای بند هستند و نه به اسلام.

در سرویس اقتصادی اعلام نرخ جدید کارمزد خدمات بانکی باعث بازدید زیادی مخاطبان شد. همچنین تصویب اخذ مالیات از ساخت و فروش ساختمان هم بازدید زیادی داشت و همچنین خبر رشد ۳ برابری مسکن لوکس جزء مطالب پربازدید بود.

در سرویس فرهنگ و هنر انتشار پوسترهایی برای حادثه تروریستی تهران بازدید زیادی به خود اختصاص داد. همچنین پاسخ رامبد جوان به انتقادها از پخش برنامه «خندوانه» مورد توجه مخاطبان بود. عده زیادی هم علاقمند بودند درباره عملکرد صدا و سیما در پوشش خبری رویداد تروریستی دیروز، مطلب بخوانند چون همه دیدند داعش در مجلس بود، تلویزیون آشپزی یاد می‌داد و شهریه مهدکودک زیرنویس می‌کرد.

در سرویس جامعه هم توضیحات پلیس درباره اظهارات خواهران منصوریان پربازدید بود. پس از آن، مخاطبان علاقه داشتند بدانند چرا مردم وقتی حادثه تروریستی اتفاق افتاد، به جای فرار از صحنه، به سمت صحنه رفتند؟ همچنین روایت مجروحان و شاهدان ٢حادثه تروریستی چهارشنبه تهران بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل هم واکنش عادل‌الجبیر به حادثه تروریستی تهران به همراه واکنش‌ها به حوادث تروریستی تهران پربازدید شد. حتی واکنش وزارت خارجه قطر به حادثه تروریستی تهران هم برای مخاطبان جالب بود و کلیک زیادی خورد.

در سرویس فناوری اطلاعات انتشار گزارشی درباره ردپای تروریست‌های داعشیِ چهارشنبه تهران در فضای مجازی بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم عاقبت داعش در تهران به تصویر کشیده شد.

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =