در نیمه خرداد، اخباری مانند سخنان سید حسن خمینی روی آنتن زنده تلویزیون در بین پربازدیدها به چشم می‌خورد.

در سرویس سیاسی اشک‎های سیدحسن خمینی روی آنتن تلویزیون و کنایه‎های سنگین نوه امام به صداوسیما پربازدیدترین مطلب بود. نقل قولی از پسر طیب که گفت: پدرم به عَلَم گفت جرأت داری عکس خمینی را بردار، هم بازدید زیادی را به خود اختصاص داد. واکنش آشنا به سخنان رهبری درباره عقلانیت و انقلابی‌گری هم توانست پربازدید شود.

در سرویس اقتصادی خبر واکنش گمرک به خبر ممنوعیت صادرات تخته نرد بازدید زیادی داشت. همچنین در راه بودن اختصاص وام ۱۵ میلیون تومانی توانست رکورد بازدیدهای اقتصادی را بشکند و زمان شروع شیب قیمت در بازار معاملات مسکن هم مشخص شد.

در سرویس فرهنگ و هنر اعتراض شدید طناز طباطبایی در آستانه پایین کشیده شدن «ویلایی‌ها» از پرده سینما پربازدیدترین مطلب بود. پس از آن، نقل قول امیر جعفری که گفت: می‌ترسم در مورد انتخابات یا مسائل اجتماعی حرف بزنم، مورد توجه مردم بود و آخرین خبرها از فصل دوم سریال خوش ساخت «شهرزاد» به روایت تهیه کننده‌اش هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه نرخ افزایشی ابتلا به ایدز در زنان ایرانی، زنگها را برای مردم به صدا درآورد. در این سرویس عنوان شد هفت ایستگاه به خط ۷ مترو تهران اضافه می‌شود. همچنین در خبر پربازدیدی مشخص شد رحم اجاره‌ای چه خطراتی برای جنین دارد.

در سرویس بین الملل بیانیه قطر در واکنش به قطع روابط چند کشور با دوحه بازدید زیادی داشت. این بیانیه پس از آن صادر شد که عربستان، بحرین، امارات و مصر روابط خود با قطر را قطع کردند. از تبعات قطع رابطه این بود که قطری‌ها به فروشگاه‌ها هجوم بردند.

در سرویس فناوری اطلاعات گوشی بازها از دیدن جمال گلکسی اس ۸ مدل دزدان دریایی کارائیب به هیجان آمدند و در سرویس طنز هم مشخص شد داعش به لندن رسید!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 673276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =