در ۱٨ اسفندماه، پربازدیدترین اخبار به حوزه سیاسی اختصاص داشت. جایی که عنوان شد روحانیون شاخص مشهد به استقبال از رئیس جمهور روحانی نیامدند.

در سرویس سیاسی امروز علت غیبت علم‌الهدی و رئیسی در مراسم استقبال از روحانی مشخص شد و البته پربازدیدترین خبر بود. یک سایت خبری هم پرده از حاشیه‌های ذلت‌آور نامه احمدی‌نژاد به ترامپ برداشت و مخاطبان را با این پرسش مواجه کرد: چرا؟ همچنین امروز انتقاد نوبخت از گزارش‌های ناشیانه رسانه ملی علیه دولت پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی ارزان‌ترین و گران‌ترین آپارتمان‌های نقلی در تهران برای مردم خیلی خواندنی بود. گزارشی از حاتم‌بخشی‌های دولت احمدی‌نژاد در اوج فشار تحریم‌ها هم آه از نهاد مخاطبان درآورد. به چه قیمتی؟ همچنین خبر رسید دولت ترامپ مجوز فروش هواپیما به ایران را صادر می‌کند

در سرویس فرهنگ و هنر هم یک روزنامه سیاسی به انتقاد از احسان علیخانی پرداخت و نوشت: مجری تلویزیون باید دانش‌افزایی داشته باشد! این خبر پربازدید بود. در این سرویس شروط صدا و سیما برای پخش صدای محمدرضا شجریان هم باعث تعجب مخاطبان شد که واقعا خسرو آواز ایران چه نیازی به این برنامه‌ها دارد؟ نقل قولی از اصغر فرهادی که گفت:  دوست دارم فیلم کمدی بسازم هم پربازدید بود.

در سرویس جامعه  آماری از ختنه زنان منتشر شد و پربازدید شد. همچنین برای مردم مهم بود بدانند ۳ هم‌دست بابک زنجانی که در اختیار وزارت اطلاعات قرار دارند چه کسانی‌اند؟ همچنین گزارشی درباره ارتباط ریزش کوه در جاده های شمال با فعال شدن آتشفشان دماوند منتشر شد که مو بر تن مخاطبان راست کرد.

در سرویس بین الملل اعلام شد واشنگتن به دنبال احیای مذاکرات صلح بین طرف اسرائیلی و فلسطینی است. همچنین توضیحات وزارت خارجه آمریکا درباره قرار گرفتن نام ایران در فرمان مهاجرتی جدید ترامپ پربازدید بود. همچنین وزارت خارجه آمریکا سکوتش را شکسته است.

در سرویس فناوری اطلاعات صدور رأی به نفع فیس‌بوک و علیه پناه‌جوی اهل سوریه در آلمان تعجب همه را برانگیخت.

همچنین در سرویس طنز و کاریکاتور پاسخ جالب احمدی‌نژاد به سئوال «چرا محاکمه‌ات نمی‌کنند؟» توانست کلیک زیادی بخورد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 644456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =