در ۱۲ اسفند، پربازدیدترین اخبار به مطالب مربوط به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری مربوط بود.

در سرویس سیاسی چو افتاد که هوس‌پاستور در سر«اصلاح‌طلبِ‌تک‌رو» افتاده است. خدا به خیر کند. همچنین خبر رسید واکنش بروجردی به خطبه وداع سرکرده گروهک تروریستی داعش پربازدید شده. ناگفته‌هایی از دیدار آیت الله جوادی آملی با عراقچی هم برای مخاطبان جذاب بود.

در سرویس اقتصادی مردم خواستند  بدانند املاک نجومی در کدام منطقه تهران است؟ همچنین خبر رسید که حقوق‌های زیر دو میلیون تومان ترمیم می‌شود. در بازار مالی هم دلایل چسبندگی نرخ سود اعلام شد و خیال همه را راحت کرد.

در سرویس فرهنگ و هنر خبر بستری شدن ارژنگ امیرفضلی در بیمارستان پیچید. همچنین اخراج افرادی که باعث گاف بزرگ اسکار شدند خبرساز شد. کنابه بازیگر «گشت ارشاد» به منتقد جنجالی هم باعث شد توجه خیلی از مخاطبان به این نکته جلب شود.

در سرویس اجتماعی، واکنش توئیتری معاون رییس‌جمهور به ساخت آرامگاه شهدا در پاسارگاد بازتاب زیادی در بین مخاطبان داشت. در این سرویس سخنان مادر یک آتش‌نشان شهید پلاسکو هم پربازدید بود  که گفت: حتی لباس‌هایی که به پسرم می‌دادند کهنه بود. سخنان عضو همیشه منتقد شورای شهر هم پربازدید بود. حافظی گفت: چرا کسی با توزیع‌کننده‌های آب آلوده در تهران، برخورد نکرد؟

همچنین در سرویس بین‌الملل خبر آمد که ایران به بیانیه سفر ملک سلمان واکنش نشان داده. در این سرویس همچین اظهارات مایک پنس درباره فرمان جدید ترامپ پربازدید بود. از آن سوی عالم هم خبر رسید کره شمالی قاتل برادر "اون" را معرفی کرده است.

در سرویس آی.تی خبر رسید سقف مجاز دریافت ضمیمه‌های جی‌میل ۵۰ مگابایت شده.

یادگاری روی صورت ترامپ! هم تحفه ای بود که تقدیم مخاطبان سرویس طنز شد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =