در ۱۰اسفند، ماجرای بگومگوی اعضای شورای شهر تهران بر سر استخدام چند هزار مداح در مترو، پربازدیدترین خبرها را تشکیل می‌داد.

در صدر اخبار پربازدید امروز نظر مطهری درباره اسکار فرهادی بود. او گفت: فروشنده چهره خوبی از ایران نشان نمی‌دهد. با وجود این اظهارنظر ولی تبریک به اصغر فرهادی در صحن علنی مجلس پربازدید بود. در بین تبریک ها و طعنه ها مردم ایران جدیدترین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری را شناختند!

در سرویس اقتصادی اعلام شد مردی که با حرف‌هایش قیمت نفت را تکان می‌داد، دیگر سکوت کرد! ولی سوال اینجاست واقعا بازار مسکن خود را برای خواب بهاره آماده‌ می‌کند؟ حتی پرواز اژدها بر فراز بازار مسکن ایران هم نشان از آینده ای مبهم در این بازار دارد.

در سرویس فرهنگ و هنر حمله روزنامه کیهان به اسکار فرهادی جالب بود: همیشه به فیلمهای مخالف دولت امریکا اسکار می دهند! حتی نخستین واکنش ترامپ به مراسم اسکار ۲۰۱۷ هم پربازدیدترین خبرها بود. با این حال برای مردم جالب بود بدانند چرا توییتر وزارت خارجه آمریکا پیام تبریک به اصغر فرهادی را پاک کرد؟

در سرویس اجتماعی، مجادله چمران و حافظی درباره استخدام ۴۲۰۰ نفر از خواص در مترو پَرمخاطب بود. حتی درگیری لفظی در شورا بر سرِ نامگذارى معبری به نام آیت‌الله هاشمى هم نشان داد این نهاد در جوش و خروش است. در این بین خانواده شهدای‌آتش‌نشان پلاسکو هم گفتند: هیچ‌کس از ما عذرخواهی نکرد!

در سرویس بین الملل این خبر پیچید که مراجع قضایی آمریکا بر توقف فرمان جدید ترامپ حکم دادند. قصه رسوایی های رئیس جمهور تازه بر تخت نشسته آمریکا آنقدر بالا گرفت که حتی جرج بوش از تیم ترامپ توضیح خواست! در این بین واکنش ترامپ به جوایز اسکار هم جالب بود.

برای مخاطبان سرویس فناوری اطلاعات هم مهم بود بدانند روزی چند میلیارد ساعت یوتیوب دیده می‌شود؟

در سرویس طنز و کاریکاتور مردم پس از خواندن واکنش کیهان و فراستی و وطن امروز به اسکار فرهادی! حسابی حظ کردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =