در ۱۱ اسفند اخباری درباره تردید قالیباف برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری، پربازدیدترین مطالب را تشکیل می‌داد.

در سرویس سیاسی سخنان لاریجانی پربازدید بود که گفت: شورای نگهبان بداند نظر رهبری را اعمال نکرده است و من نمی‌دانم چرا این‌کار را می‌کنند. همچنین گزارشی درباره تردید قالیباف برای نامزدی پربازدید بود. همچنین نگاه علی مطهری به ارتباط مستقیم اصلاح‌طلبان با رهبری هم پربازدید بود.

همچنین در سرویس اقتصادی، رسوایی جدید خودروسازان پربازدید بود. در عالم مسایل اقتصاد کلان هم وزیر اقتصاد از تهدید خود به استیضاح خبر داد. همچنین خبر رسید سقف حقوق مدیران تعیین شده است.

در سرویس فرهنگ و هنر نظر بازیگر زن هالیوود درباره مراسم اسکار توجه مخاطبان را جلب کرد و پربازدید شد. همچنین از سوی صدا و سیما اعلام شد مجریان زن چادری باید در پوشش خود تغییراتی ایجاد کنند. در دنیای رسانه ها هم انتقاد کیهان از همکاری پرستویی و سازمان اوج با خواننده ضدانقلاب پربازدید بود.

در سرویس جامعه مشخص شد حقوق دولتی بازنشستگان چقدر زیاد می‌شود. یک گزارش پربازدید هم مشخص کرد تاثیر «سندروم دونالد» بر گردشگری ایران چیست. در این سرویس خواندن بگومگوی کاربران خبرآنلاین درباره مهریه و حق طلاق هم خوشایند بود.

در سرویس بین‌الملل هم بالاخره  ابوبکر البغدادی به شکست اعتراف کرد. در این سرویس واکتش ظریف به فروش سلاحهای روسی به عربستان و کشورهای عرب منطقه خلیج فارس هم پربازدید بود. از ینگه دنیا هم خبر رسید سخنرانی ترامپ در کنگره یک مهمان ایرانی خواهد داشت.

در سرویس گوشی بازارها هم اعلام شد انقلاب نسل پنجم شبکه موبایل 5G به‌زودی اتفاق می افتد.

همچنین طنازان هم در سرویس طنز و کاریکاتور هم مردم به احمدی نژاد نامه نوشتند!

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
    0 0
    کسی که شهرداری و آتش نشانی را قادر به اداره کردن نیست چگونه میخواهد کاندید شود