هنوز آمار دقیقی از استقبال مردم گزارش نشده است.

در حالی که تنها 2 روز به پایان مهلت یک هفته ای اجرای آزمایشی اولین مرحله از طرح هدفمند کردن یارانه ها در 3 استان کشور باقی مانده است، در نتیجه پیگیری های خبرآنلاین مشخص شد که بسیاری از نمایندگان این استان ها از روند پیشرفت این طرح و مشکلات احتمالی حین اجرا اطلاع دقیقی ندارند. فارغ از پاسخ تکراری هنوز اطلاعی ندارم، برخی از پاسخ های طولانی تر به این شرح است: شاپور پولادی، نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار بی اطلاعی از میزان استقبال مردم از این طرح، عنوان کرد: مرحله در حال اجرا، محدود به گرفتن شماره حساب است و افرادی هم که هیچ شماره حسابی در سیستم بانکی کشور ندارند می بایست اقدام به افتتاح حساب کنند.

علی عزتی، نماینده مردم دهلران نیز در این خصوص اظهار داشت: هنوز اتفاق خاصی صورت نگرفته است و آماری هم از میزان استقبال مردم در دست نداریم. مشکلی هم در جریان پیش نیامده است.

نماینده بندر انزلی با اشاره به اظهار رضایت استاندار گیلان از میزان استقبال مردم، گفت: تا این لحظه کسی نسبت به مراحل اجرایی طرح اعتراض و گله ای نداشته است و ضعف های کار هم پس از اجرا مشخص می شود.

حسن خسته بند افزود: یکی از فاکتور های دولت برای انتخاب گیلان میزان استقبال مردم در مراحل مختلف طرح بوده است اما در خصوص مشارکت مردم در هفته اخیر هنوز آمار و اطلاعات دقیقی نداریم.

طبق اعلام وزیر رفاه و تامین اجتماعی، سامانه ویژه ای برای دریافت شماره حساب سرپرستان خانوار طراحی شده است و سرپرستان خانوار در سه استان ایلام، خراسان شمالی و گیلان که فرم اطلاعات اقتصادی را پرکرده اند از 28 اردیبهشت به مدت یک هفته مهلت دارند به سامانه refahi.ir مراجعه و شماره حساب خود را در آن ثبت کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 63386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =