امروز، بیشترین اخباری که از سوی مخاطبان دیده شد، مربوط به مسایل سیاسی روز بود. توهین به رئیس‌جمهور توسط یک روحانی افراطی و دلیل تداوم حصر میرحسین موسوی از پربازدیدترین اخبار 23 مرداد شمرده می‌شوتد.

در صدر گزارش اخبار مهم امروز، 23 مرداد، باید به خبر عفو و تخفیف مجازات شمار بسیار زیادی از محکومان توسط رهبر انقلاب اشاره کرد (اینجا)

ولی توهین های مکرر یک روحانی به رئیس جمهور و جاسوس، عمروعاص و ضد ولایت فقیه خواندن اولین مقام اجرایی کشور و دومین مقام رسمی مملکت، چیزی نیست که مخاطبان به سادگی از آن بگذرند. برای همین روی اخبار توهین به رئیس جمهور توسط یک روحانی افراطی کلیک کردند. (اینجا) و (اینجا)

خبر دلیل ادامه حصر میرحسین موسوی و اظهارنظر جدید رئیس جامعه اسلامی مهندسان درباره نپذیرفتن شروط رفع حصر هم یکی از اخبار پربازدید سیاسی امروز بود. (اینجا)

در حوزه اخبار اقتصادی هم خبر مربوط به میزان پول نقد مردم ایران بیشترین بازدید را به خود اختصاص داد تا به همراه خبر توقف تولید 2 نوع خودروی سواری و قیمت خرید و فروش آپارتمان در منطقه طرشت تهران بیش از همه در اخبار اقتصادی خبرآنلاین دیده شود.

نظرخواهی از مخاطبان خبرآنلاین برای مشوق های دولتی جهت افزایش ازدواج و موالید (اینجا)  هم بیشترین بازدید را در بین اخبار اجتماعی به خود اختصاص داد.

اظهارنظرهای یک زن هلندی درباره جنبه های سفر به ایران (اینجا) هم به مزاق مخاطبان اجتماعی خوان ما خوش آمد تا در کنار خبر  تصویربرداری از پلنگ ایرانی پس از شکار گاو در سیاهکل بیشترین کلیک را داشته باشد.

از طرف دیگر برای مخاطبان خبرآنلاین عجیب بود چرا وزارت خارجه آمریکا، پیروزی ایران را تبریک گفت و البته برای مخاطبانی که به اخبار منطقه علاقمند بودند هم خبر نماز خواندن ظریف به همراه اردوغان  جذابیت های خود را داشت که باعث شد این مطلب کلیک خوبی از مخاطبان بگیرد.

اظهار نظر سفیر کره جنوبی درباره اینکه  ایرانی‌ها می‌توانند یک روزه به کره سفر کنند هم دل اهل سفر را خوش کرد تا این خبر بتواند در بین پربازدیدترین ها برای خود، جایی دست و پا کند.

اما از هر چه بگذریم، از خواندن درد و دل های مدیربرکنار شده شبکه 3 از دست عادل فردوسی پور و افخمی نمی توان گذشت. (اینجا)

این خبر به همراه حرکت جالب راننده تاکسی‌ها برای خوش‌آمدگویی به رابرت دنیرو  توانست برای مخاطبان حوزه هنر خبرآنلاین خوشایند باشد تا آنها بیشتر از همه این دو مطلب را بخوانند.

حضور پسر خسرو شکیبایی-هامون سینمای ایران- در برنامه خندوانه هم باعث شد تا مخاطبان یادی از این هنرمند مرحوم کنند و حرفهای پوریا شکیبایی را هم (اینجا) بخوانند.

آینده شاه و ملکه های ایرانی یا همان عزیزکرده های امروزه خانواده های ایرانی، بحث شیرینی بود که مخاطبان در سرویس طنز و کاریکاتور خبرآنلاین دنبال کردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =