مخاطبان خبرآنلاین در 19 مرداد به مطالبی توجه کردند که بیشتر مربوط به اوضاع و احوال سیاسی داخلی و منطقه ای بود.

در سرویس های مختلف خبرگزاری خبرآنلاین بیشترین اخباری که توجه مخاطبان را جلب کرد، مسایل سیاسی بود. البته سهم مسایل اقتصادی، اجتماعی و بین المللی نیز در جلب نظر مخاطبان، قابل توجه بود.

در سرویس سیاسی، توصیه های رهبر انقلاب به وزارت اطلاعات به عنوان چشم بینا و بیدار نظام، مورد توجه مخاطبان بود. جایی که رهبر انقلاب وزارت اطلاعات را چشم بینا و بیدار نظام اسلامی خواندند و تاکید کردند: مبانی و جهت‌گیری‌های انقلاب اسلامی باید به طور کامل در وزارت اطلاعات حفظ شود. (اینجا)

افول استقبال مردمی از چهره های رسانه ای منتقد دولت نیز یکی از اصلی ترین اخباری بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد (اینجا)

ولی شاید جالب توجه ترین تیتر را امروز در سرویس سیاسی، روزنامه همشهری نوشته بود و در آن پرسیده بود چرا کسی توی دهن احمدی نژاد نمی زند؟ (اینجا)

 

جز آرزوی تودهنی، یک روزنامه دیگر هم به نامه دیروز احمدی نژاد به اوباما واکنش نشان داده بود و آن را تداوم عوامفریبی و دروغگویی رییس جمهور سابق ایران خوانده بود.(اینجا)

به جز انتقاداتی که چهره های سیاسی و رسانه ها نثار نویسنده نامه دیروز کردند، ماجرای واردات خودروهای فرانسوی به کشور هم توانست کلیک زیادی برای خبرهای اقتصادی خبرآنلاین بیاورد. جایی که بحث واردات دو نوع پژو در بازار ایران داغ شده بود.(اینجا)

 

آمریکایی ها هم که نرم نرمک برای فروش هواپیماهایشان به ایران "بله" داده بودند، امروز گفتند دوست دارند با ایران بر سر این موضوع مذاکره کنند، توجه مخاطبان را جلب کرده بود (اینجا)

مخاطبان اقتصادی خبرآنلاین از خود پرسیده بودند چطور می شود افغانستان بزرگترین بازار ماشین آلات صنعتی ایران باشد. برای همین روی خبر آن در (اینجا) کلیک کرده بودند.

مخاطبان اهل تلویزیون هم به شایعه مرگ یک مجری تلویزیونی واکنش نشان داده بودند و جواب این مجری به شایعات را به دقت خواندند(اینجا) 

 

آرزوی بیرون کشیدن پای شبکه جم از جشن خانه سینما هم باعث شد تا مخاطبان به این خبر (اینجا) توجه کنند ولی ماجرای حس جنگجویی یک هنرپیشه خانم برای قرار گرفتن در یک نقش سینمایی هم آنها را مجذوب خود کرد. (اینجا) 

از این سو، با ترکیدن بمب خبری درباره انتشار نتایج کنکور سراسری دانشگاه ها، مردم از خود پرسیدند چرا هر روز سهم دختران در رتبه های برتر کنکور آب می رود؟ (اینجا)

غیر از پیشتازی آقاپسرها در کنکور، مخاطبان روی گفته های یک دانشجوی صنعتی که انصراف داد و در کنکور امسال رتبه برتر شد تا برود پزشک شود هم حساسیت نشان دادند(اینجا)

البته توضیحات کشتی گیری که عضو شورای شهر تهران شد درباره تملک یک قطعه زمین در محله شان هم توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند (اینجا)

 

عملیات دیوانه وار داعش در آن سوی مرزها و انتشار فراخوان همکاری با دختران جوان از سوی این تروریستها هم باعث خنده مخاطبان شد (اینجا) و مخاطبان علاقمند به اوضاع و احوال بلبشوی منطقه، با دیدن این عکس از خود پرسیدند چرا باید اردوغان این رفتار را داشته باشد؟ (اینجا)

در پایان این بخش هم باید گفت قطعا خبرنگاران ایرانی هم مانند برخی از مخاطبان درباره میزان حقوق مجریان شبکه بی بی سی حسودی کردند چون (اینجا) را خواندند. امیدوارم خیر نبینند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =