اخباری که امروز بیشترین توجه را در بین مخاطبان خبرآنلاین به خود جلب کرد اکثرا درباره تفاوت نگاه و روش و منش دو طیف حاضر در سیاست داخلی بود. خطبه تند و تیز امروز امام جمعه مشهد در کنار تحلیلی که درباره رمز متانت و آرامش حسن روحانی بود، توجه مخاطبان را جلب کرد.

در این بین کسانی که به اخبار سیاسی علاقمند بودند از همه بیشتر روی خبر سخنان احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد تمرکز کردند که درباره سفر برخی اشخاص به مشهد گفته بود: چرا توریست فاسق و فجور باید به این شهر بیاید؟ اینجا شهر زیارت است و شهر گردشگری نیست که ما بخواهیم مراکز عیاشی یا تفریحی را در آن توسعه دهیم. (اینجا)

در کنار این سخنان، تحلیلی که درباره آرامش روحانی در مقابل عصبانیت منتقدان دلواپس منتشر شد، کلیک خوبی از سوی مخاطبان خورد تا تضاد بین دو نوع گویه و نگرش سیاسی برای مخاطبان خبرآنلاین به خوبی مشهود باشد.

انتشار رسمی اسامی واردکنندگان آیفون هم توانست در بین مخاطبان اقتصادی، جایی در لیست پربازدیدترین ها برای خود دست وپا کند و البته ارزان شدن نرخ دلار هم برای مخاطبان این بخش، خواندنی بود.

خبر حضور قریب الوقوع هواپیماهای کوتاه برد در مسیر هوایی ایران هم برای مخاطبان اخبار صنعت حمل و نقل جالب توجه بود تا در کنار خبر عزب ماندن دهه شصتی ها و تک فرزندی دهه هفتادی ها (اینجا) در لیست پربازدیدترین های امروز خبرآنلاین جا بگیرد.

روایت کسی که پلنگ بر دوش عکس گرفت و بازداشت شد هم برای مخاطبان بخش اجتماعی خبرآنلاین جالب بود تا به همراه جوابیه شهرداری تهران درباره آلاینده نبودن یک کارخانه در وسط شهر (اینجا) در لیست پربازدیدترین های این بخش قرار بگیرد. البته سخنان دادستان تهران درباره پلمب ۴۴۰۰فروشگاه به دلیل ارائه‌ پوشاک خلاف عفت‌عمومی هم در این بخش از اخبار مهم به شمار می رفت.

اما رسوایی بزرگ هفته اختصاص داشت به انتشار ویدئویی از دختر اوباما در حال کشیدن ماری‌جوانا  که آبروی رئیس جمهور آمریکا را برد.

خبر کشته شدن  دختر انگلیسی که به داعش پیوسته بود در حمله جنگنده‌های روس  هم توانست نظر مخاطبان را درباره اخبار منطقه جالب کند تا به همراه خبر پیش‌بینی یک روزنامۀ روسی دربارۀ آیندۀ برجام  در صدر اخبار سرویس بین الملل از لحاظ بازدید قرار گیرد.

در حوزه هنر هم خبری درباره لباس‌های عجیب‌وغریب یک بازیگر و خوش‌تیپی برد پیت و جرج کلونی  هم توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند. 

مخاطبان خبرآنلاین به چهره زخمی و خونین مهناز افشار هم واکنش نشان دادند تا به همراه خواندن خبر تشکیل سپر انسانی مدیران ارشاد برای جلوگیری از لغو یک کنسرت کلی لذت ببرند قرار است درباره کنسرت ها، قانون اجرا شود نه سلیقه اشخاص.

اما در بخش اخبار و مطالب خیلی جدی خبرآنلاین در سرویس طنز و کاریکاتور چهره احمدی‌نژاد در حین تهدید اوباما  حساب کار را دست دشمنان رئیس جمهور سابق داد.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =