حضور مقتدرانه پلیس در جامعه، جرم را کاهش می دهد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: حضور مقتدرانه مأموران و واحدهای گشتی پلیس در اماکن عمومی باعث کاهش جرم در جامعه می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز ، سردار "کامراني صالح" ضمن عرض تسليت به مناسبت رحلت جانگداز بنيانگذار کبير انقلاب حضرت امام خميني(ره) و قيام خونين پانزده خرداد اظهار داشت: مأموراني که در فوريت هاي پليسي 110 مشغول خدمت هستند بايد در اسرع وقت در محل مأموريت هاي اعلام شده حضور پيدا کنند.

وي در جلسه رشد و تعالي فردي و سازماني که با حضور روساي کلانتري هاي شهرستان کرج برگزار شد، ابراز داشت: سرقت از جمله جرايمي است که کاهش احساس امنيت در جامعه را به دنبال دارد و براي کاهش اين جرم و کشف سرقت هاي انجام شده بايد تلاش هاي بيشتري صورت گيرد.

اين مقام مسئول افزود: نبايد اجازه دهيم که سرقت هايي نظير زورگيري و کيف قاپي افزايش پيدا کند و در اين زمينه حضور مأموران و واحدهاي گشتي در اماکن عمومي و در بين مردم باعث کاهش سرقت مي شود.

سردار کامراني صالح با اشاره به ضرورت حضور پليس در بين مردم گفت: حضور روساي کلانتري ها و مأموران در اماکن عمومي نظير پارک ها باعث ايجاد حس امنيت درجامعه مي شود و جلوي جولان مخلان نظم و امنيت را مي گيرد.

وي با اشاره به اثربخش بودن طرح هاي پاکسازي، تصريح کرد: بايد اجراي طرح هاي پاکسازي را با قوت و قدرت ادامه دهيم و اجراي آنها را هوشمندانه و هدفدارتر کنيم تا دستاوردهاي بيشتري از آنها کسب کنيم.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: حضور پليس در جاهايي که محل تجمع مخلان نظم جامعه است بايد بيشتر باشد و با اقتدار به اين امور رسيدگي کند.

سردار کامراني صالح ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن ماه مبارک رمضان بيان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمي براي خودسازي است که در صيانت از خود نقش بسيار مهمي دارد.
وي ضمن تأکيد بر مقوله آموزش گفت: کارکنان پليس بايد در هرحال نسبت به رعايت حقوق شهروندي حتي در مورد مجرمان توجه کافي داشته باشند تا الگوي خوبي را از پليس در جامعه اسلامي به نمايش بگذارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 543200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =