تعامل با مردم و دستگاه ها رمز جامعه محوری پلیس است

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز، گفت: برای تحقق هدف جامعه محوری پلیس، باید تعامل با دستگاه ها، نهاد ها و مردم را تقویت کنیم.

به گزارش خبرآنلاین البرز، سرهنگ "سيد محمد رضا خسروي" گفت: امروز پليس در بخش هاي مختلف جامعه حضور چشمگير دارد چرا که تأمين نظم و امنيت شرط لازم براي فعاليت آحاد مختلف اجتماع است.

وي افزود: تقوبت تعامل دو جانبه مردم و دستگاه ها با نيروي انتظامي در روند دستيابي به امنيت توسعه يافته و پايدار نقش مهمي دارد و براي تحقق جامعه محوري پليس بايد اين تعامل ها تقويت شوند.

سرهنگ خسروي با اشاره به اهميت مقوله آموزش در پيشگيري بيان کرد: بسياري از مشکلات و بحران هايي که براي افراد و جامعه حادث مي شود به علت عدم توجه کافي به مقوله پيشگيري است که در اين زمينه آموزش نقش بسيار مهمي دارد.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: دربحث پيشگيري از حوادث به خصوص در حوزه هاي راه و راهور، آموزش و پرورش و هلال احمر، نقاط مشترک زيادي دارند که مي توان با هم افزايي و استفاده صحيح از منايع موجود به اهداف مورد نظر دست يابيم.

سرهنگ خسروي با اشاره به اقدامات مشترک انجام شده بين پليس و ساير دستگاه ها يادآور شد: ارائه آموزش هاي همگاني در خصوص حوادث جاده اي و ارتقاي فرهنگ ترافيک از جمله مواردي است که آموزش و پرورش، پليس و هلال احمر اقدامات مشترک زيادي را در طول سال به خصوص ايام سفر انجام مي دهند.

وي در ادامه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان يکي از پشتوانه هاي محکم انقلاب همواره در کنار نيروي انتظامي براي تأمين نظم و امنيت کشور در چارچوب مأموريت هاي محوله، تلاش شبانه روزي دارد و در اين زمينه پليس البرز تعامل بسيار مثبتي با برادران سپاه برقرار کرده است که اميدواريم روز به روز بيشتر شود.

معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان البرز در پايان گفت: پليس البرز، دست همکاري مردم و دستگاه ها را براي ايجاد نظم و امنيت به گرمي مي فشارد و با تمام توان در خدمت مردم شهيد پرور استان است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 536800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =