ورزش باید یکی از اولویت های اصلی کارکنان پلیس باشد

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: کارکنان پلیس باید ورزش را سرلوحه برنامه های زندگی خود قرار دهند تا همواره برای اجرای ماموریت ها از آمادگی کافی برخوردار باشند.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ «محمد کريم بيات» به مناسبت صعود گروه کوهنوردي ناجا با محوريت استان البرز به ارتفاعات شهرستان طالقان گفت: کوهنوردي از جمله ورزش هايي است که بر روي جسم و روح تاثير مثبت دارد .

وي افزود: يکي از اقدامات بسيار خوب براي تهذيب نفس و تقويت جسم حضور در دامان طبيعت و نظاره آفريده هاي پروزدگار است چرا که در کوهنوردي انسان هر چه بالاتر مي رود بيشتر به عظمت خداوند پي مي برد و برايش روشن مي شود که هر چه به خدا نزديک تر شويم مابقي مسائل حقيرتر به نظر مي آيند.

سرهنگ بيات تاکيد کرد: ائمه اطهار و بزرگان دين ما همواره به تقويت جسم و روح اهميت مي دادند و در اين زمينه احاديث و روايات فراواني از آن بزرگان نقل شده و اين بزرگواران در عمل نيز در ميدان هاي نبرد از آمادگي جسمي بالايي برخوردار بودند که زبانزد عام و خاص است.

وي افزود: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري نيز همواره در بيانات گهر بار خود لزوم توجه به ورزش را گوشزد کرده اند که اين موارد در نيروهاي مسلح بايد با توجه ويژه اي اجرايي شوند.

سرهنگ بيات ابراز داشت: ورزش بايد از اولويت هاي اصلي زندگي هر فرد به خصوص کارکنان پليس باشد چرا که اجراي ماموريت هاي عملياتي نياز به آمادگي جسمي و ورزيدگي کارکنان دارد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 538714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =