نشست صمیمی فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، مدیرکل بنیاد شهید استان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری و دیگر مسئولان در دبیرستان دخترانه معارف برگزار شد.

به گزارش خحبرگزاری خبرانلاین  مازندران مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در این نشست گفت: شهدا تجلیل شده خداوند هستند و با خدا معامله کرده اند.

سید علی قاسمی با بیان اینکه یاد شهدا و انسانهای بزرگ می تواند برای الگو پذیری مناسب باشد، افزود: خداوند مشتری کسی می شود که درجه و مقام والایی داشته باشد و انسانها فرزند مسیر و لحظه ها هستند.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران نیز در این مراسم اظهار داشت : ما خادم شهیدان و فرزندانشان هستیم.

رضایی افزود: فرزندان شهدا از ظرفيت ها، توانمندي و استعدادهاي بسيار خوبي برخوردار هستند و از اين لحاظ لياقت و شايستگي مديريت امور در مجموعه كاري را دارند.

همچنین شاکری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مدافع حرم و هفته معلم عنوان کرد: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران مرهون خون شهدا است و باید قدردان آن باشیم.

گفتنی است در اين مراسم از فرزندان شاهد شاغل در آموزش و پرورش ناحيه دو ساري به مناسبت گرامیداشت هفته معلم تقدير و تجليل به عمل آمد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 537249

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =