به همت آموزش و پرورش استان مرکزی آیین تجلیل از معلمان شایسته و برتر این استان با حضور مسؤولان استانی و کشوری برگزارش شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهرام حسین آبادی، دبیر ستاد گرامیداشت مقام معلم استان مرکزی در این آیین، گفت: به همت تلاش دبیران ستاد مقام بزرگداشت معلم امسال برنامه تجلیل از معلمان فرهیخته با رویکرد جدیدی انجام شد.
وی ادامه داد: در گذشته ملاک انتخاب معلمان نمونه مدارج علمی و شیوه های کمی بود ، ولی امسال با رویکرد کیفی اقدام به این کار شد و علاوه بر ملاک های گذشته همکارانی انتخاب شدند که مقبولیت بیشتری در بین دانش ؛آموزان ووالدین آن ها داشتند و کسانی که در عرصه های معنوی الگوی های اخلاقی برتری داشتند انتخاب شدند.
حسین آبادی ادامه داد: در این راستا گزینش معلمان شایسته و برتر با شورو شوق بسیاری را از سوی ادارهع کنندگان کمیته پشتیبانی، کمیته فرهنگی، کمیته ورزشی، کمیته مشارکتی با همکاری انجمن های اولیاء و مربیان انجام شد و از بین 14 هزار معلم فعال در مدارس استان تعداد 1400 نفر در سطح استان از مدرسه به منطقه و در نهایت 156 نفر به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شدند.
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان یادآور شد: علاوه بر تجلیل از معلمان شایسته و نمونه دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه هایی است که برای این بزرگواران در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 535341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =