وزارت آموزش و پرورش به گزارشی درباره بیمه طلایی فرهنگیان که در خبرآنلاین منتشر شده بود واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، متن این جوابیه در زیر آمده است:

با توجه به سیاست های وزارت آموزش و پرورش مبنی بر ارائه بهترین خدمات بیمه ای به فرهنگیان، اولین قرارداد بیمه طلایی از تاریخ اول اردیبهشت ماه سال 89 با شرکت بیمه ایران منعقد و طی 4 سال متوالی این قرارداد با شرکت مذکور منعقد و اجرا شد.

لیکن اجرای این قرارداد( با توجه به تنوع تعهدات و تعداد بیمه شدگان) طی 4 سال گذشته نیز با مشکلاتی همراه بود که از مهمترین آن ها می توان به عدم وجود ظرفیت های مناسب صنعت بیمه در کشور و عدم همراهی مجموعه مرتبط با درمان از جمله بیمارستان ها و مراکز سرپایی و پاراکلینیکی کشور اشاره نمود.

با توجه به مشکلات و محدودیت های مالی دستگاه های اجرایی در سال 91 و 92 متاسفانه تامین منابع با مشکل بودجه مواجه شد که

ماحصل آن پرداخت کامل حق بیمه طی 9 ماه سال 91 توسط خود بیمه شدگان و ایجاد بدهی به شرکت بیمه طرف قرارداد از سال 92 شد.

به دلیل افزایش فزاینده نرخ حق بیمه و عدم همکاری مناسب و اعلام انصراف شرکت بیمه ایران از ادامه همکاری این وزارت به دلیل انباشت بدهی و بروز اختلافات مالی متاسفانه تمدید قرارداد با این شرکت میسر نگردید و بر اساس پیگیری ها و استعلام مجدد از شرکت بیمه گر، نهایتا شرکت آتیه سازان حافظ به عنوان مجری قرارداد سال 93 انتخاب شد.

47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دبیر A1 ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
    0 0
    بیمه طلایبی را بطور کامل برای خود فرهنگی اجرا کنید تا حداقل یک نفر به طور کامل استفاده کند حق بیمه هم با توجه به استفاده بیمه شونده پرداخت شود خیلی از فرهنگیان از بیمه طلایی استفاده نمی کنند ولی همان حق بیمه را پرداخت می کننند مثلا خود من وضعیت دندان هایم خوب نیست و با بیمه طلایی هم نمی توانم به دندان پزشکی مراجعه کنم.