اسکارلت جوهانسون در نقش زلدا فیتزجرالد نویسنده و فعال‌اجتماعی سرشناس آمریکایی ظاهر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این بازیگر قرار است نقش زنی را بازی کند که با اف‌.اسکات فیتزجرالد رمان‌نویس برجستۀ آمریکایی ازدواج کرد. زلدا که یکی از منابع الهام اسکات فیتزجرالد بود، بعدها به شیزوفرنی مبتلا و در آسایشگاه بستری شد.

اف اسکات فیتزجرالد شخصیت نیکل دایور در رمان «لطیف است شب» را با الهام از او خلق کرد. در رمان «زیبا و ملعون» نیز به خوبی می‌توان تاثیر زندگی زناشویی این نویسنده و زلدا را مشاهده کرد.

کایرا نایتلی دیگر بازیگری است که پیش از این به پروژه ساخت فیلم پیوسته است. براساس گزارش‌های نیک کاساواتس کارگردانی این اثر را برعهده خواهد داشت. کاساواتس کارگردانی آثاری چون «تغییر چهره»، «دفترچه» و «آلفا داگ» را در کارنامه کاری خود دارد.

جوهانسون یکی از صداپیشگان بازسازی «کتاب جنگل» والت‌دیزنی است و به زودی در «کاپیتان آمریکا : جنگ داخلی» در نقش بیوه سیاه ظاهر می‌شود.

او به تازگی برای نقش‌آفرینی در فیلم «شبح درون پوسته» جنجال‌های بسیاری را تجربه کرده است. بازیگر «لوسی» در این فیلم یک شخصیت خیالی ژاپنی را بازی می‌کند. تصمیم فیلمسازان در عدم انتخاب یک بازیگر آسیایی الاصل برای این نقش جنجال بسیاری به پا کرده است.

منبع : گاردین / 23 آوریل

57241

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =