۰ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

میزان نوشت: رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اهدا لوح سپاسی به رئیس رسانه ملی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تلاش‌های سازمان صدا و سیما برای انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان‌نور قدردانی کرد.

متن پیام این لوح تقدیر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد سرافراز
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

راهیان نور به عنوان بستر حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس اکنون یکی از مهمترین، بزرگترین و اثر گذارترین حرکت فرهنگی در جمهوری اسلامی محسوب می شود تا در فضای معنوی و معرفتی با حفظ و ترویج هویت و روحیه مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت به الگوسازی، ایجاد نمادهای رفتاری و هنجارسازی فرهنگی پرداخته و در مبارزه  با نفوذ فرهنگی استکبار جهانی نقشی بی بدیل ایفا نماید.

سازمان صدا و سیما به عنوان نقطه ثقل همگرایی بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس در خط مقدم عرصه فرهنگی و جامعه پذیری ارزش های والای این سنت حسنه قرار دارد.

بنابر گزارش ستاد راهیان نور کشور و مشاهدات عینی، الحمدالله رب العالمین تلاش های آن سازمان در انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور در سال گذشته به ویژه ایام اوج در نوروز1395 چشمگیر و قابل توجه بوده است.
اینجانب از سعی وافر و همت بلند جنابعالی، مدیران و کارکنان به ویژه قرارگاه راهیان نور آن سازمان در تحقق و ترویج سنت حسنه راهیان نور قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

امیدوارم در پیروی از راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) موفق و موید باشید.
ارادتمند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی

27219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 529174

برچسب‌ها