انتقاد تند یک نماینده به وزیر رئیسی /ادامه انتقادات از تعطیلی روز شنبه /چه خبر از همسان سازی حقوق بازنشستگان؟

نماینده آبادان خطاب به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: از شما چطور می‌توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد وحیدی نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری اظهار کرد: بیمه تکمیل بازنشستگان کشوری حدود ۵ ماه بلاتکلیف مانده است. همچنین وضعیت پرداختی معلمان بازنشسته بلاتکلیف مانده است؛ در این خصوص از مسئولان مرتبط درخواست داریم به این موضوع توجه داشته باشند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی همچنین گفت: همسان سازی حقوق بازنشستگان یکی از افتخارات مجلس یازدهم بوده که امیدواریم با اقدامات سریع از سوی دولت این کار بدون تفسیر رأی اجرایی شود.

مجلس انقلابی را هیچ گاه غرب‌زده نمی‌دانم

از سوی دیگر، بنابر روایت مهر، علی اکبر علیزاده نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکر شفاهی، گفت: در جلسه روز چهارشنبه صحن مجلس برای بررسی تعطیلی شنبه، یکی از نمایندگان بنده را متهم کرد که موافقان تعطیلی شنبه را غرب زده نامیدم، در حالی که بنده هیچ گاه برادران مؤمن خود را که ۴ سال پیاپی مدال مجلس انقلابی را از مقام معظم رهبری دریافت کردند، غرب زده نمی دانم.

وی ادامه داد: عرض روز چهارشنبه بنده این بود که تمام مافیای رسانه‌ای و اقتصادی و غرب زدگان، برای تعطیلی روز شنبه بسیج شده اند؛ غرب زدگانی که امام امت آن‌ها را تفاله‌های آمریکا و مروجان اسلام آمریکایی و دشمنان رسول الله و اصلی ترین دشمنان اسلام ناب معرفی کرد.

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: غرب زدگانی که مقام معظم رهبری آنان را اصحاب مسجد ضرار یعنی خطرناک‌ترین، پیچیده‌ترین و خبیث‌ترین منافقان نامیدند، لذا تذکر من به برادران عزیزم این بود وگرنه هیچ گاه مجلس انقلابی را غرب زده نمی دانم.

آقای صحرایی وقتی توانایی صدور یک کارت امتحانی را ندارید، بهترین کار خداحافظی است!

همچنین، آنگونه که ایلنا روایت کرده، سید محمد مولوی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، در تذکر شفاهی امروز خود ضمن تشکر مردم از اعتماد به وی در مرحله دوم انتخابات گفت: آقای رئیس جمهور دوم مهر و سوم خردادها بر آبادان و خرمشهر گذشت، لطفا اگر قرار است مجدداً قدم به این شهر بگذارید، تنها تصمیمی که از شما انتظار داریم این است که سریعاً دستور دهید تا گمرکات آبادان و خرمشهر در مبادی ورودی شهر مستقر شود، در غیر این صورت مجبور هستیم خودمان در مبادی ورودی چادر بزنیم و این کار را شخصا انجام خواهم داد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: آغاز سال تحصیلی، کلاس بدون معلم داشتیم، در میانه سال نیز بدون پرداخت و توجه به معلمان و در پایان سال حوزه‌های امتحانی بدون دانش‌آموز را شاهدیم. از شما چطور می‌توان انتظار داشت که سند تحول بنیادین را اجرایی کنید، وقتی در توانایی شما صدور یک کارت امتحانی نیست، بهترین کار خداحافظی از وزارت آموزش و پرورش است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908421

برچسب‌ها