تیم اکسین البرز با پیروزی سه بر یک مقابل تیم نیروی زمینی تهران به روند پیروزی‌ها خود ادامه داد.

توحید وانشانی؛ خبرآنلاین البرز، تیم اکسین البرز از سری مسابقات هفته ششم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز میزبان تیم نیروی زمینی تهران بود که در نهایت توانست این دیدار خانگی را با پیروزی به پایان برساند.
در این بازی که در ورزشگاه انقلاب کرج از ساعت 16:45 برگزار شد، ابتدا این تیم نیروی زمینی بود که در دقیقه 13 توسط سجاد حیدری به گل اول بازی دست یافت، اما برتری نیروی زمینی تنها 10 دقیقه ادامه یافت تا علی امیری بتواند از روی نقطه پنالتی بازی را در دقیقه 23 مساوی کند.
در ادامه در شرایطی که تیم اکسین پس از گل از نظر روانی در شرایط بهتری قرار داشت، علی امیری مهاجم آماده این روزهای تیم اکسین توانست در محوطه جریمه با قطع ضربه شروع مجدد گل دوم خود و اکسین را به ثمر برساند تا اکسین نیمه اول را با برتری به پایان برساند.
نیمه دوم بازی در شرایطی با همین نتیجه به پایان رسید که تیم اکسین در دقایق پایانی نیمه اول موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه نیروی زمینی توانست با ضد حمله ایجاد کند که با بدشانسی مهاجمان این تیم و درصحنه‌هایی با درخشش گلر نیروی زمینی این موقعیت‌ها به گل تبدیل نشدند.
تیم نیروی زمینی که از بازی‌های گذشته خود تنها چهار امتیاز توانسته بود کسب کند و در نیمه نخست بازی را واگذار کرده بود، چیزی برای از دست دادن نداشت و نیمه دوم را از همان ابتدا هجومی آغاز کرد که درصحنه‌هایی شاهد عملکرد موفق خط دفاعی اکسین و گلر این تیم ناصر سالاری بودیم، در ادامه تیم اکسین توانست روند بازی را در دست بگیرد.
در شرایطی که بازی در میانه‌های میدان سپری می‌شد دوباره این تیم اکسین بود که توانست در دقیقه 85 در یک ضد حمله توسط میثم آقابابایی به گل سوم خود دست یابد تا اختلاف دو گل جبران شکست را برای نیروی زمینی سخت کند.
در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود تیم اکسین البرز به پایان رسید تا این تیم برای بار سوم مقابل نیروی زمینی در این فصل به پیروزی برسد، چراکه این دو تیم در مرحله اول مسابقات نیز هم‌گروهی بوده که حاصل آن یک پیروزی برای تیم اکسین و یک تساوی برای هر دو تیم بوده است.
با احتساب این پیروزی تیم اکسین 13 امتیازی شده و با توجه به تساوی دو دیدار دیگر تیم‌های هم‌گروهی اکسین این تیم با 13 امتیاز در صدر جدول گروه اول مرحله نهایی و با اختلاف 4 امتیازی نسبت به تیم دوم و سوم جدول یعنی رهپویان رضوانشهر و پارس جنوبی جم قرار گرفت.
* در این دیدار غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ و روغنی نایب‌رئیس کمیته داوران با حضور در ورزشگاه انقلاب کرج از نزدیک نظاره‌گر این بازی بودند.
* تیم اکسین البرز در ابتدای بازی با در دست داشتن بنری روز ارتش را گرامی داشته و علاوه بر آن بازیکنان این تیم با اهدا شاخه‌های گل سرخ به بازیکنان تیم نیروی زمینی این روز را به بازیکنان این تیم تبریک گفتند.
* در پایان این بازی رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در رختکن تیم اکسین، موفقیت‌های این تیم را در هفته‌های گذشته تبریک گفته و به بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی این تیم خسته نباشید و خدا قوت گفت. وی در ادامه یادآور شد: ارائه بازی‌های خوب و کسب نتایج مناسب از سوی تیم اکسین نوید روزهای درخشانی را در پیش روی فوتبال و ورزش استان البرز می‌دهد.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز در این بازی:
ناصر سالاری، مجتبی شیری، مجتبی لطفی، میثم آقابابایی، اصغر نادعلی، محمود شفیعی، شاهین شفیعی(از دقیقه 88 حسین خلیفه)، حامد کریمی، فرج لطفی(از دقیقه 68 امیر میربزرگی)، علی امیری، یاسر فیضی(از دقیقه 87 حسن فیضی)
سرمربی: علی لطیفی
اسامی بازیکنان تیم نیروی زمینی تهران در این بازی:
نیما علیپور، مهران فرضیات، تقی نایبی، امیرحسین صالحی، توحید غلامی، میثم کریمی، سعید حیدری، سید ساسان شیرمردی، امیر شرفی، عباس پورخسروانی، سجاد حیدری مقدم
سرمربی: سید وحید امیری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 528179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =