لطیفی: برخی با صدور رای محرومیت فیروز کریمی به دنبال از بین بردن تمرکز اکسین هستند

سرمربی تیم اکسین البرز گفت: برخی با صدور رای محرومیت فیروز کریمی به دنبال از بین بردن تمرکز تیم ما هستند.

خبرگزاری خبرآنلاین البرز ، تیم اکسین توانست مرحله رفت پایانی بازی های لیگ دسته دوم کشور را با موفقیت پشت سرگذاشته و وارد دور برگشت شود.

سرمربی اکسین البرز در خصوص بازی مقابل نیروی زمینی گفت: با لطف خدا و تلاش بازیکن های تیم موفق شدیم این دیدار را با موفقیت به پایان برسانیم.

علی لطیفی افزود: متاسفانه قبل از این دیدار حاشیه هایی برای تیم ما به وجود آمده بود که گویی در جهت از بین بردن تمرکز تیمی ما بود.

وی افزود: متاسفانه فدراسیون فوتبال فیروز کریمی رو بنا به دلایل نامشخص از حضور در ورزشگاه منع کرده است ولی این امر باعث نشد روحیه تیم ما تضعیف شود، بلکه روحیه دوچندان گرفته ایم.

لطیفی گفت: متاسفانه سطح داوري هاي ليگ ٢ بسيار ضعيف است و ما در بسیاری از بازی های خود از سمت داوری متضرر شدیم این ضرورت وجود دارد که فدراسیون نظارت بیشتری بر عملکرد داوران داشته باشد.

وی در خصوص ادامه بازی ها این تیم در دور برگشت گفت: اولین بازی ما مقابل نیرو زمینی است که ما تمرینات خوب و فشرده را انجام داده ایم که بتوانیم مانند دور رفت موفق از این بازی ها بیرون بیایم.

لطیفی در پایان گفت: هدف ما از ابتدا صعود به لیگ دسته یک بوده است و به آن ایمان داریم، لذا با کمک خدا و حمایت ها مسئولین قطعا این امر محقق خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 527705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =