تیم اکسین البرز در یک بازی نفس‌گیر توانست با کسب سه امتیاز بازی آن‌هم در آخرین بازی سال 94 در جمع مدعیان قرار گیرد.

توحید وانشانی / خبرآنلاین البرز؛ دیدار دو تیم اکسین البرز و رهپویان رضوانشهر از سری مسابقات هفته سوم مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد که در نهایت این دیدار با نتیجه پیروزی دو بر یک تیم میزبان یعنی اکسین البرز به پایان رسید.
در این دیدار که تیم اکسین پس از کسب تنها یک امتیاز از دو بازی گذشته در این بازی برای اینکه بتواند خود را در جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول نگه دارد چشم به کسب هر سه امتیاز داشت، با ترکیب هجومی وارد میدان شد که از همان ابتدا توانست موقعیت‌هایی را خلق کند که با بدشانسی این موقعیت‌ها به هدر رفت.
در ادامه در شرایطی که دو تیم بازی را متعادل دنبال می‌کردند، یکی از موقعیت‌های گل زنی تیم رهپویان با برخورد توپ به تیر افقی دروازه به هدر رفت تا دوباره پس از این موقعیت تیم اکسین بازی را در دست بگیرد که در نهایت امیر میربزرگی مهاجم تیم اکسین توانست اولین گل این بازی را در دقیقه 42 برای اکسین به ثمر برساند.
اما در شرایطی که همه تماشاچیان در انتظار پایان این دیدار در نیمه نخست با همین تک گل بودند، امیر میربزرگی توانست تنها دو دقیقه بعد از گل نخست خود، گل دوم بازی را نیز به ثمر برساند تا اکسین با اختلاف گل بیشتری نیمه نخست را پیروز به پایان برساند.
نیمه دوم این دیدار در شرایطی که تیم رهپویان چیزی برای از دست دادن نداشت و به دنبال جبران نتیجه بازی بود آغاز شد که در همان دقایق ابتدایی موقعیت‌هایی روی دروازه رقیب خود ایجاد کردند و در نهایت توانستند در دقیقه 63 به گل دست یابند تا اختلاف نتیجه در این دیدار به عدد یک برسد.
اما در شرایطی که دقایق پایانی برای هر دو تیم پرفشار و پراسترس دنبال می‌شد، هر دو تیم موقعیت‌هایی را توانستند روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند که درنهایت حملات تیم رهپویان و ضد حملات اکسین البرز راه بجایی نبرد، تا این دیدار با همان نتیجه دو بر یک به سود تیم اکسین به پایان رسید.
با احتساب این سه امتیاز اکسین البرز جمع امتیازات خود را به عدد چهار رساند تا در کنار تیم‌های نیروی زمینی و رهپویان چهار امتیازی و پارس جنوبی هفت امتیازی در جمع مدعیان صعود به لیگ دسته اول قرار گیرند.
گفتنی است از نکات جالب این دیدار حضور بیش از 50 هوادار تیم رهپویان بود، که برای تشویق تیم خود با اتوبوس‌هایی که از سوی این باشگاه تهیه‌شده بود از رضوانشهر به ورزشگاه انقلاب کرج آمده بودند. همچنین حدود 100 تماشاچی دیگر از این بازی دیدن کردند که عمدتاً به تشویق تیم اکسین البرز پرداختند.
لازم به ذکر است، از حواشی این بازی می توان به سخت‌گیری‌های بیش‌ازحد ناظر فدراسیون فوتبال در برگزاری این بازی اشاره کرد، به‌نحوی‌که وی مدعی بود می‌خواهد قوانین فیفا را که در برگزاری یک بازی در سطح جام جهانی لحاظ می‌شود را در این بازی لیگ دو اجرا کند.
در طول بازی شاهد تذکرهای متعدد وی به خبرنگاران و عکاسان همچنین مربیان و اعضای کادرفنی هر دو تیم بودیم به‌گونه‌ای که درنهایت این سخت‌گیری‌های وی آن‌هم در التهاب این بازی حساس واکنش اعضای کادر فنی و تماشاچیان هر دو تیم را به دنبال داشت.
اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز:
ناصر سالاری، مجتبی شیری، مجتبی لطفی، مرتضی فرهمند، سعید اسماعیلی، علی‌اصغر کریمی، شاهین شفیعی، محمود شفیعی، سید امیر میربزرگی، میر فرج لطفی، یاسر فیضی
اسامی بازیکنان رهپویان رضوانشهر:
کاوه علیزاده، رضا فخری، کنعان طاهر نژاد، امین معاف، احمد عزیزی، مجتبی رستمی، حسین آفرین زاد، امیر رضایی، محسن رحیمی مقدم، اسماعیل رمضانی پور، میلاد مرادی

تصاویر این دیدار:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 519316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =