اکسین پیروز شد و به صدر رفت/ 3 امتیاز شیرین در چنگ اکسینی ها

تیم اکسین البرز با پیروزی در یک بازی خارج از خانه صدرنشین گروه خود شد.

به گزارش خبرآنلاین البرز، تیم اکسین نماینده فوتبال استان البرز روز گذشته از سری مسابقات مرحله پایانی لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه شهدای هویزه تهران میهمان تیم نیروی زمینی بود که در نهایت این دیدار با برد شیرین برای اکسین همراه بود.
بر پایه این گزارش، کسب امتیاز در این بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت بود به نحوی که تیم نیروی زمینی به عنوان میزبان در تلاش بود با کسب سه امتیاز این بازی خانگی از انتهای جدول جدا شود و به جمع مدعیان بازگردد و در طرف دیگر شاگردان فیروز کریمی و علی لطیفی در تیم اکسین پس از کسب دو پیروزی متوالی در تلاش بودند تا با برد در این بازی خود را به صدر جدول برسانند.
این دیدار از ساعت 16:30 با سوت حسام عرب آغاز شد و هر دو تیم در شرایطی که این بازی زیر بارش باران بهاری در جریان بود، موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر داشتند تا در دقیقه 18 تیم اکسین توانست در یک موقعیت در محوطه جریمه به گل اول خود دست یابد که داور بازی این صحنه را خطای مهاجم روی دروازه بان اعلام کرد و گل را نپذیرفت. در ادامه دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر داشتند، اما نیمه نخست بازی با همان نتیجه به پایان رسید.
نیمه دوم بازی نیز در شرایطی که بارش باران و وجود چمن مصنوعی اجازه ارائه یک بازی فنی را به دو تیم نمی‌داد، اما شاهد موقعیت‌هایی در این بازی روی دروازه دو تیم بودیم، که درنهایت این تیم اکسین البرز بود که توانست در وقت‌های اضافی نیمه دوم این بازی با ضربه یاسر فیضی که از محوطه جریمه به ثمر رساند به گل دست یابند تا در آخرین لحظات این بازی سه امتیاز شیرین را در این بازی خارج از خانه به چنگ آورند.
لازم به ذکر است، با کسب این نتیجه تیم اکسین با 10 امتیاز به صدر جدول گروه الف مرحله پایانی لیگ دو صعود کرد و پس‌ازاین تیم‌های پارس جنوبی جم و رهپویان رضوانشهر که در بازی مقابل رقیبان خود به تساوی دست یافته بودند با هشت امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
گفتنی است، تیم اکسین البرز هفته بعد این دوره از مسابقات در چارچوب دور برگشت باید دوباره به مصاف تیم نیروی زمینی تهران برود که این دیدار یکشنبه 29 فروردین در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود.
با نظر مدیریت و اعضای هیئت مدیره باشگاه اکسین البرز برای پیروزی مقابل تیم نیروی زمینی در این مرحله پاداش ویژه ای در نظر گرفته شده بود، که این پاداش بلافاصله بعد از بازی پرداخت شد.
* اسامی بازیکنان تیم اکسین در این بازی:
سعید رازانی، مجتبی لطفی، مجتبی شیری، اصغر نادعلی، میثم آقابابایی، حامد کریمی، شاهین شفیعی، علی اصغر کریمی، میرفرج لطفی، یاسر فیضی، علی امیری
مدیرفنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی

* اسامی بازیکنان تیم نیروی زمینی تهران در این بازی:
نیما علیپور، سید علیرضا علیپور، تقی نایبی، سید ساسان شیرمردی، امیر شرفی، امیرحسین صالحی، توحید غلامی، سعید حیدری، سعید گنج خانی، علی عادلی، سجاد حیدری مقدم.
سرمربی: سید وحید امیری

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 526038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =