آمادگی مخابرات آذربایجان شرقی برای برگزاری انتخابات/ پهنای باند تا 2300 مگابایت افزایش یافت

معاون تجاری مخابرات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام انتخابات ، معاون تجاری مخابرات آذربایجان شرقی از برنامه ریزی قبلی برای افزایش پهنای باند اینترنت از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سیاوش شهبازی، در خصوص تمهیدات لازم برای افزایش پهنای باند اینترنت در روز انتخابات با اشاره به اینکه بسترهای ارتباطی نقش مهمی در انتخابات دارد، افزود: شرکت مخابرات آذربایجان شرقی نسبت به این موضوع اقدامات لازم را انجام داده و به ویژه از نظر نیروی انسانی در آماده باش کامل قرار دارد.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه از ابتدای سال 94 با در نظر گرفتن انتخابات اقدامات مورد نیاز توسط شرکت مخابرات به عمل آمده ، در 6 ماه دوم سال جاری حدود 2300 مگابایت پهنای باند مشترکین ADSL مخابرات استان افزایش یافته وبعد از انتخابات ( 7 اسفند سال94 ) نیز این اقدامات ادامه خواهد داشت.

به گفته معاون تجاری مخابرات استان ، رایزنی ها و آماده سازی بستر های مخابراتی در جهت افزایش پهنای باند تا اواخر سال 94 انجام خواهد گرفت.

سیاوش شهبازی گفت: در جریان انتخابات در ادارات و سازمانهای مربوطه نسبت به افزایش یک سری لینک ها اقدامات لازم انجام شده است.

معاون تجاری مخابرات استان در پاسخ به این سوال که شرکت مخابرات چه سرویس هایی به نامزدهای انتخاباتی ارائه کرده بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی نیز همچون سایر مشتریان در استان از امکانات مخابراتی مجاز بهره مند بوده اند.

شهبازی از اجرای کمپین وفاداری بین مشتریان در سطح کشور خبر داد و افزود: در این طرح با نام بهاران تا بهاران جوایزی به مشترکین مخابرات در سطح کشور تعلق می گیرد که تا کنون در دو هفته اخیر قرعه به نام 2 نفر از هموطنان در آذربایجان شرقی افتاده است. گفته می شود این طرح تا عید فطر ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 513548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =