رییس ستاد انتخاباتی اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه تحریم انتخابات موجب تقویت جناح مقابل و خیانت به آینده کشور است گفت: شور و نشاط دانشجویان، به عنوان پشتوانه جنبش اصلاح طلبی خیل عظیم غم و غصه و فشارهای ناشی از مشکلات را رفع می کند.

به گزارش خبرآنلاین، بهرام سرمست در جمع دانشجویان دانشگاه های تبریز، ناامیدی و یاس را مهم ترین و بدترین دشمن جریان اصلاحات دانست و افزود: جریان اصلات، قدمتی بیشتر از ۱۰۰ سال داشته و از جزیان مشروطیت سرچشمه می گیرد.

به گفته وی، دوم خرداد ۷۶، نقظه عطف جریان اصلاحات و آغازگر حماسه ای بود که مردم برای اولین بار توانستند در مقابل اقتدارگرایی به این حق خویش دست یابند.

رییس ستاد انتخابات اصلاح طلبان در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با انتقاد از نبود فعالیت پررنگ احزاب و تشکل های سیاسی در کشور ادامه داد: جریان اصلاحات در سال های ۸۴ و ۸۸ شکست های بسیار تلخی را متحمل شدند ولی در سال ۹۲ در سایه تدبیر و عقلانیت و افزایش بلوغ سیاسی مردم و بخصوص نخبگان، توانستند حماسه سیاسی بسیار خوبی رقم زده و خواسته خود را از طریق صندوق های رای به معرض نمایش همگان قرار دهند.

دکتر سرمست با اشاره به مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو گروه ۵+۱ تصریح کرد: خوشبختانه بعد از روی کارآمدن دولت تندبیر و امید و استقرار تدبیر و عقلانیت در کشور توانستیم برجام را به فرجام رسانیم.متاسفانه جناح اقتدار گرای اصولگرا در تلاش است که فعالیت های دولت در عرصه دیپلماسی را ناچیز جلوه دهد.

وی در همین راستا ادامه داد: با به فرجام رسیدن برجام، یک سایه بحران و جنگ و ناامنی از سر ایران اسلامی برداشته شده است.

وی در ادامه توانمندی و داشتن بینش سیاسی قوی را یکی از مهم ترین ویژگی های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: ما نمی گوییم که قوه مقننه نباید به عملکرد دولت نظارت داشته باشد بلکه می گوییم مجلس نباید چوب لای چرخ دولت بگذارد.

به گفته دکتر سرمست، جنبش دانشجویی، موتور محرکه جریان اصلاحات است و جریان اصلاحات نیز به پشتوانه همین سرمایه های خود اهداف مدنظر خود را یکی پس از دیگری محقق خواهد کرد.

وی با اشاره به رد صلاحیت گسترده کاندیداهای اصلاح طلب شاخص تصریح کرد: تحریم انتخابات در قاموس اصلاح طلبی نمی گنجد و ما با تمام توان در انتخابات شرکت می کنیم و انتظار داریم مردم نیز بار دیگر به جریان اصلاح طلبی اعتماد کرده و حماسه سیاسی دیگری در امتداد حماسه سیاسی ۹۲ خلق کنند.

وی همچنین از عملکرد کاندیداهای تایید صلاحیت شده اصلاح طلب که یکی پس از دیگری به نفع ائتلاف اصلاح طلبان کنار می کشند تشکر کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 512354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =