۰ نفر
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
برگزاری ۲ رویداد فرهنگی درشهرستان فارسان

هم‌زمان با روزهای پایانی اردیبهشت، هنرمندان شهرستان فارسان با برگزاری ۲ رویداد هنری، دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) را گرامی داشتند و به یاد بزرگان و مفاخر ایرانی قلم زدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین چهارمحال و بختیلری، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت: جمعی از هنرمندان خوشنویس این شهرستان به مناسبت بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری دانشمند و شاعر توانمند ایرانی، کارگاه تراش قلم و دورهم نویسی را در فرهنگسرای فارسان برگزار کردند.

اسفندیار امیریان با بیان اینکه در این کارگاه و دورهمی هنرمندانه، نزدیک به ۵۰ نفر از استادان و هنرجویان رشته خوشنویسی حضور داشتند، افزود: هنرمندان شرکت‌کننده در این برنامه تعدادی از رباعیات عمر خیام را به رشته تحریر درآوردند.

وی همچنین به برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با عنوان «میلاد نور» به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام هشتم (ع) در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای فارسان اشاره و تصریح کرد: ۶ نفر از هنرمندان این شهرستان ۵۰ تابلوی نقاشی خود را در این نمایشگاه به معرض دید عموم گذاشتند.

امیریان یادآور شد: معصومه اسکندری، ریحانه شیرانی، هادی علائی، منصور اسکندری، مرضیه اسکندری و وحید ترابی هنرمندانی هستند که آثار نقاشی آنان در نمایشگاه میلاد نور به نمایش درآمده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارسان موضوع آثار به نمایش درآمده را طبیعت، حیوانات و پرتره بیان کرد و گفت: این تعداد تابلوی هنری با استفاده از رنگ و روغن، مداد رنگی و آبرنگ تهیه‌ شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه هنرهای تجسمی میلاد نور تا چهارم خرداد دایر است، گفت: علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا زمان برپایی، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ به فرهنگسرای فارسان مراجعه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1908466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =