درمان کودکان زیر ۷سال در چهارمحال و بختیاری رایگان شد

ریس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: با ابلاغ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، کودکان یک روز تا هفت سال در مراکز دولتی استان به صورت رایگان درمان می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، دکتر محمدحسین اعرابی در تشریح این خبر اظهار داشت: در حال حاضر در تمامی مراکز دولتی چهارمحال و بختیاری (از جمله ۱۰ بیمارستان فعال درسطح شهرستان ها)، به کودکان زیر هفت سال در بخش های بستری و سرپایی به صورت رایگان خدمات‌رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه‌ بر بیمارستان‌ها، کلینیک‌های دولتی و مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی، به کودکان یک روزه تا هفت ساله خدمات رایگان ارائه می‌دهند و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: هر نوع خدمات بهداشتی و درمانی از جمله خدمات دندانپزشکی نیز مشمول این طرح می‌شود.

به گفته وی: پیشنهاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر درمان رایگان کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی، در هیات دولت به تصویب رسیده و بر این اساس، به همه بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت ابلاغ شده که درمان این دسته از بیماران رایگان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1907903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =